خانهاخبار
آپدیت برنامه فیت بیت میزان شارژدهی پیکسل واچ را افشا کرد

آپدیت برنامه فیت بیت میزان شارژدهی پیکسل واچ را افشا کرد

بروزرسانی برنامه فیت بیت نشان می‌دهد که گوگل پیکسل واچ که قرار است در اواخر امسال عرضه شود، دارای ۲۴ ساعت میزان شارژدهی خواهد بود.
۱۴۰۱/۵/۲۳

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود در ماه می اعلام کرد که اولین ساعت گوگل پیکسل اواخر امسال و در پاییز معرفی خواهد شد. ما می‌دانیم که این محصول دارای ویژگی ادغام دستیار گوگل با قابلیت صوتی، ادغام فیت بیت برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام، پشتیبانی از نقشه‌های گوگل بدون نیاز به اتصال به گوشی، پشتیبانی از کیف پول دیجیتال گوگل، پایش ضربان قلب و ردیابی خواب، پشتیبانی از گوگل هوم، و بندهای قابل تعویض با اتصال آسان خواهد بود.

اما برای کسانی که امیدوار بودند گوگل یک باتری به اندازه کافی بزرگ در پیکسل واچ قرار دهد تا بیش از یک روز بدون نیاز به شارژ کار کند، خبرهای خوشایندی وجود ندارد. 9to5Google گزارش داده که آخرین بروزرسانی برنامه فیت بیت (نسخه 3.65) شامل یک رشته کد است که نشان می‌دهد برنامه می‌تواند به کاربران پیکسل واچ  یک یادآوری را ارسال کند تا ساعت خود را قبل از «هدف زمان خواب» شارژ کنند.

image

 

در واقع این کد می‌گوید که زمانی که باتری پیکسل واچ شما برای ردیابی خواب شبانه شما کم باشد، یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید تا قبل از هدف خواب خود آن را شارژ کنید. به نظر می‌رسد که مجبور به شارژ کردن پیکسل واچ خود هر شب قبل خواب، نشان دهنده این است که باتری پیکسل واچ، ۲۴ ساعت قبل از نیاز به شارژ کار می‌کند. یک رشته کد دیگر نشان می‌دهد که برای ردیابی کامل شبانه به حداقل ۳۰ درصد شارژ نیاز خواهید داشت.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) توصیه می‌کند که نوجوانان و بزرگسالان هر شب حدود ساعت ۸ شب بخوابند. از آنجایی که شارژ ۳۰ درصدی باید برای ردیابی خواب شما در تمام شب کافی باشد، می‌توانیم از آنجا استنباط کنیم که شارژ ۱۰۰ درصد برای تقریبا ۲۴ ساعت کافی خواهد بود. با توجه به اینکه باتری سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو شما را تا ۸۰ ساعت بی‌نیاز از شارژ می‌کند، پیکسل واچ در مقایسه با آن عمر باتری بسیار کمتری دارد.

آخرین رشته کد هم به سادگی نوتیفیکیشن پیکسل واچ را نشان می‌دهد که زمان شارژ کردن ساعت را یادآوری می‌کند و متاسفانه احتمالا شما حداقل روزی یک بار آن را خواهید دید.

به نظر شما این میزان شارژدهی تاثیری در خرید این ساعت دارد؟ آیا با این اوصاف مشتریان بیشتر به سمت خرید ساعت‌های سامسونگ روی خواهند آورد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)