خانهاخبار
شایعات جدیدی از ویوو ایکس فولد اس منتشر شد

شایعات جدیدی از ویوو ایکس فولد اس منتشر شد

اطلاعات جدیدی از تاشوی بعدی شرکت ویوو لو رفت.
۱۴۰۱/۵/۲۲

ویوو اکنون مشغول کار بر روی گوشی‌های بالارده خود بوده که اکنون شامل گوشی‌های تاشو نیز می‌شود. ویوو ایکس فولد در اوایل سال جاری معرفی شد و احتمال می‌رود به در هفته‌های آینده از نسخه دیگری از گوشی‌های تاشو این برند نیز رونمایی شود. اکنون ویوو ایکس فولد اس با طراحی تاشو، سرعت شارژ سریع‌تر و پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک دیده شده است.

image

 

شایعات ویوو ایکس فولد اس

اخیرا یکی از کارشناسان رسانه چینی Weibo دستگاهی را مشاهده کرده که گمان می‌رود ویوو ایکس فولد اس، نسخه دیگری از نسل اول گوشی‌های تاشوی ویوو باشد. اگر به خاطر داشته باشید، بار پردازشی ویوو ایکس فولد اس بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک بود و هدف این دستگاه، شکست دادن گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ بود. اکنون به نظر می‌رسد این برند با عرضه ویوو ایکس فولد اس، قصد رقابت با گلکسی زد فولد ۴ را دارد. دستگاهی که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده است.

همچنین این فرد در پست خود در رسانه Weibo، در مورد فناوری شارژ سریع‌تر ویوو ایکس فولد اس نیز صحبت کرده است. طبق شایعات، گوشی تاشوی جدیدی ویوو از فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین ما می‌توانیم انتظار طراحی کتاب‌مانند این گوشی تاشو را داشته باشیم. درست مانند تاشوهای سامسونگ و اوپو، یعنی گلکسی زد فولد ۴ و اوپو فایند ان. ضمنا که اطلاعات منتشر شده پیشین حاکی از آن بود که گوشی تاشو بعدی ویوو ایکس فولد اس همچنان دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. لازم به ذکر است که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ویوو ایکس فولد اس تبدیل به اولین گوشی تاشویی خواهد شد که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار می‌شود.

image

ویوو ایکس فولد اس

چه انتظاراتی از ویوو ایکس فولد اس داریم؟

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد معرفی دو گوشی تاشو توسط ویوو در اینترنت منتشر شده است. علی‌رغم اینکه هنوز نام این گوشی‌ها در دسترس نیز، اما می‌توانیم تصور کنیم که یکی از آن‌ها ویوو ایکس فولد اس نام داشته که قرار است جانشین ویوو ایکس فولد شود.

ویوو ایکس فولد نیز در مقایسه با رقبای موجود در بازار، دارای قابلیت‌های برتری است. به عنوان مثال این گوشی با ماژول دوربین سه‌گانه، باتری بزرگ ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و موراد دیگر وارد بازار شد.

اما اگر ویوو ایکس فولد اس قرار است جانشین این دستگاه شود، می‌توانیم حتی انتظار ویژگی‌های برتر بیشتری را داشته باشیم. در آخر لازم به ذکر است که تمامی این جزئیات شایعات محض بوده و تا زمان معرفی رسمی این گوشی، هیچ چیز قطعی نیست. انتظار می‌رود با گذر زمان، اطلاعات بیشتری از ویوو ایکس فولد اس به بیرون درز پیدا کند.

 
 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)