خانهاخبار
ویوو Y22 پیش از عرضه رسمی در گیک‌بنچ دیده شد

ویوو Y22 پیش از عرضه رسمی در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی مقرون به صرفه جدید ویوو یا همان Y22 اخیرا در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.
۱۴۰۱/۵/۲۲

شرکت ویوو در ماه آگوست سال ۲۰۲۱، گوشی مقرون به صرفه ویوو Y21 را روانه بازار کرد و اکنون نیز که یک سال از این تاریخ می‌گذرد؛ به نظر رسیده که تا معرفی نسل بعدی آن، زمان زیادی باقی نمانده است. یک نمونه اولیه از گوشی ویوو Y22 اخیرا در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده که ما را برخی از مشخصات آن آشنا می‌کند.

image

 

این گوشی از چیپست مدیاتک هیلیو G85 استفاده کرده که نسبت به هیلیو P35 به کار رفته در نسل پیشین، یک ارتقای جزئی محسوب می‌شود. ویوو Y22 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار خواهد شد. شماره مدل دستگاه نیز V2207 بوده که پیش‌تر در گواهی‌های مختلف اخذ شده توسط این گوشی، شاهد آن بودیم.

با استناد به شایعات، ویوو Y22 قرار است دارای نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی باشد. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی بوده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن نیز از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده که این محصول احتمالا دارای یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور بوده و یک ناچ قطره‌ای شکل نیز روی نمایشگر آن به چشم می‌خورد.

image

 

به احتمال زیاد، تا پایان ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y22 خواهیم بود. شما درباره این گوشی چه می‌اندیشید؟ آیا عقیده دارید که استفاده از یک نمایشگر 720p با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی در سال ۲۰۲۲، این محصول را به گوشی چندان جالبی حتی در این رده قیمتی تبدیل نمی‌کند یا چندان به این‌‌گونه مسائل اهمیتی نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)