خانهاخبار
روشنایی نمایشگر Nothing Phone 1 بر خلاف اعلام رسمی 1200 نیت نیست!

روشنایی نمایشگر Nothing Phone 1 بر خلاف اعلام رسمی 1200 نیت نیست!

به نظر می‌رسد مشکلات گوشی جدید برند Nothing تمامی ندارد و حالا به تازگی مشخص شده است که نمایشگر آن برخلاف گفته‌های رسمی روشنایی تبلیغ شده را دارا نمی‌باشد.
۱۴۰۱/۵/۲۲

گوشی مورد انتظار و بسیار پر سر و صدا برند Nothing موسوم به Phone 1 ماه گذشته میلادی معرفی شد و از همان زمان به تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره مشکلات فنی آن مانند ایرادات ساختاری و تولید منتشر شده است. حالا جدیدترین مشکل Nothing Phone 1 مربوط به نمایشگر آن است که از روشنایی اعلام شده بهره نمی‌برد.

image

همانطور که می‌دانیم، Nothing Phone 1 از نمایشگر اولد 6.55 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که ادعا شده بود می‌تواند به حداکثر روشنایی 1200 نیتی دست پیدا کند.حالا گزارشی توسط وبسایت ComputerBase منتشر شده است که نشان می‌دهد حداکثر روشنایی این گوشی تنها 700 نیت است. حتی این وبسایت تلاش کرده بود که با شبیه‌سازی شرایط مختلف قابلیت روشنایی خودکار Phone 1 را وادار کند تا به روشنایی 1200 نیتی دست پیدا کند ولی متأسفانه هر بار تنها روشنایی 700 نیتی ثبت می‌شد.

image

شایان ذکر است که حتی سایر وبسایت‌های حوزه فناوری مانند Heise و GSMArena نیز تایید کرده‌اند که روشنایی واقعی Nothing Phone 1 از میزان اعلام شده کمتر است. وبسایت ComputerBase با ارسال این گزارش به شرکت Nothing اعلام کرد که این برند مدعی شده است که روشنایی حقیقی در حدود 700 نیت است و در آینده نیز این موضوع منعکس خواهد شد. حتی به نظر می‌رسد در لیست مشخصات فنی این گوشی در وبسایت برند Nothing نیز روشنایی اعلام شده تغییر پیدا کرده است و کاهش داشته است.

وبسایت XDA نیز موفق شد پاسخی را از طرف Nothing دریافت کند که نشان می‌دهد این شرکت چندان نیز برای حل این مشکل مایل نیست. در جوابیه برند Nothing ذکر شده است که روشنایی 700 نیتی برای بهینه ساختن تجربه کاربری، تولید گرمای کمتر و مصرف انرژی پایین‌تر است و سخت‌افزار Phone 1 قادر است که به روشنایی 1200 نیتی دست پیدا کند. البته در ادامه Nothing مدعی شده است که عکس‌المعل کاربران را به طور دقیق پیگیری خواهد کرد و اگر خواست کاربران روشنایی 1200 نیتی باشد در آینده با بروزرسانی نرم‌افزاری این قابلیت فعال خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)