خانهاخبار
گلکسی A04 Core در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

گلکسی A04 Core در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

برخلاف شایعات قبلی، گوشی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ با تراشه‌ای از مدیاتک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۲۱

ماه نوامبر سال گذشته میلادی بود که سامسونگ از گوشی ارزان‌قیمت خود موسوم به گلکسی A03 Core رونمایی کرد و حالا در فاصله کمتر از یک سال به نظر باید منتظر نسل جدید این دستگاه موسوم به گلکسی A04 Core باشیم چرا که این گوشی اخیرا در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفته است.

image

طبق لیست گیک‌بنچ، گلکسی A04 Core با شناسه مدل SM-A042F از اندروید 12 که احتمالا نسخه Go است بهره می‌برد. به علاوه، حافظه رم نسخه قرار گرفته در این بنچمارک به حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است. شایان ذکر است که گلکسی A04 Core احتمالا در کانفیگ‌های بیشتری مانند حافظه رم 4 گیگابایتی در دسترس قرار بگیرد.

image

نکته قابل توجه لیست گیک‌بنچ مربوط به سخت‌افزار گلکسی A04 Core است چرا که در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود که این گوشی با تراشه اگزینوس 850 عرضه خواهد شد در حالی که در لیست این بنچمارک قلب تپنده گلکسی A04 Core تراشه‌ای هشت هسته‌ای متعلق به مدیاتک با شناسه مدل MT6765V/CB اعلام شده است که احتمالا هلیو P35 است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که لیست گیک‌بنچ دیگر جزئیات مربوط به گوشی سامسونگ را اعلام نکرده است ولی به لطف گزارش‌ها و رندرهایی که قبلا منتشر شده‌اند، می‌دانیم که طراحی گلکسی A04 Core چندان با نسل قبلی خود تفاوت نخواهد داشت و از نمایشگر با ناچ قطره‌ای و یک دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)