خانهاخبار
شیائومی بادز 4 پرو با حذف نویز قدرتمند رسما معرفی شد

شیائومی بادز 4 پرو با حذف نویز قدرتمند رسما معرفی شد

هدفون جدید شیائومی از عمر باتری 38 ساعته و درایورهای اختصاصی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۵/۲۱

شیائومی دیروز به طور رسمی از جدیدترین نسل هدفون‌ خود موسوم به شیائومی بادز 4 پرو رونمایی کرد که با طراحی جدید براق و مشخصات فنی قابل توجه‌ای همراه است. در این راستا، در مقایسه با نسل قبلی شیائومی بادز 4 پرو از طراحی گردتری برخوردار است که ظاهری جذاب به آن داده است. رنگ‌بندی این هدفون شامل دو رنگ مشکی و طلایی خواهد بود که نسخه طلایی آن حس یک محصول پرمیوم را به کاربر القاء می‌کند.

image

به لطف مکانسیم قدرتمند مغناطیسی کیس شارژ هدفون شیائومی بادز 4 پرو، کاربران هیچ نگرانی بابت افتادن تصادفی ایربادهای خود نخواهند داشت. از آن سو و در عین حال، برداشتن ایربادها از کیس شارژ به راحت‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. شایان ذکر است که مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی فنی شیائومی بادز 4 پرو قابلیت حذف نویز دینامیک تطبیق‌پذیر آن است که می‌تواند صدا را تا حد 48 دسی‌بل و فرکانس 4000 هرتز کاهش دهد.

image

این قابلیت همچنین می‌تواند به طور خودکار و با شناسایی شرایط محیطی سه سطح از حذف نویز را اجرا کند تا بهترین نتیجه برای کاربر حاصل شود. به علاوه، شیائومی بادز 4 پرو از شش سطح تطبیق دستی پشتیبانی می‌کند که توسط خود کاربر با توجه به شرایط و عاد‌ت‌های استفاده تنظیم می‌شود.

هدفون شیائومی بادز 4 پرو از طراحی و ساختار منحصر به فردی بهره می‌برد که با الگوریتم اختصاصی ضد صدای باد شیائومی همراه است. در این راستا، کاربران در هنگام انجام ورزش‌هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری و سایر شرایط محیطی در برابر صدای باد مصون خواهند بود. طبق ادعای شیائومی، تجربه تماس با شیائومی بادز 4 پرو به دلیل بهره‌گیری از سه میکروفون داخلی که می‌توانند صدای اطراف را کاهش دهند نیز بهبود زیادی داشته است.

image

از نظر کیفیت صدای خروجی، شیائومی بادز 4 پرو به درایورهای دوگانه 11 میلی‌متری متحرک با پشتیبانی از صدای باکیفیت 96 کیلوهرتزی و کدک‌های صوتی SBC، AAC و LHDC مجهز است. به علاوه، هدفون جدید شیائومی نیز از صدای فراگیر محیطی نیز بهره می‌برد. عمر باتری هدفون شیائومی بادز 4 پرو در یک استفاده مداوم برابر با 9 ساعت است که با بهره‌گیری از کیس شارژ عمر آن به 38 ساعت می‌رسد. شارژ هدفون شیائومی بادز 4 پرو نیز در مدت زمان سی دقیقه انجام می‌شود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی بادز 4 پرو با قیمت 163 دلاری به فروش خواهد رسید و از همین امروز در چین عرضه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۴۰۲/۱/۱
ویدیو برسی این هندزفری بلوتوث رو حتما بسازید