خانهاخبار
اپلیکیشن شازم برای مک‌های با تراشه سری M عرضه شد

اپلیکیشن شازم برای مک‌های با تراشه سری M عرضه شد

اپل امروز پس از دو سال اپلیکیشن شازم خود را بروزرسانی کرد؛ آپدیتی که برای پشتیبانی این برنامه از تراشه‌های اختصاصی سری M عرضه شده است.
۱۴۰۱/۵/۲۱

اپل امروز اپلیکیشن شازم خود را برای مک اولین بار در دو سال گذشته بروزرسانی کرد و پشتیبانی از تراشه‌های سری M اختصاصی خود را برای مک‌های M1  و M2 رسما شروع کرد؛ همچنین آیکون جدیدی را به این برنامه اختصاص داده که با ظاهر macOS Monterey همخوانی داشته باشد. برنامه شازم برای مک اکنون از باینری اختصاصی اپل استفاده می‌کند، بنابراین به صورت بومی هم در مک‌های اینتل و هم بر روی مک‌هایی که تراشه سری M  اپل را دارند، اجرا می‌شود.

image

 

اپل خرید شازم را در سال ۲۰۱۸ نهایی کرد، اما اپلیکیشن مک شازم از آن زمان تاکنون بروزرسانی‌های کمی را دریافت کرده است که بروزرسانی امروز قابل توجه‌ترین بروزرسانی این اپلیکیشن از زمان خرید آن تاکنون است.

برنامه شازم یک آیکون به نوار منوی مک اضافه می‌کند که می‌توان روی آن کلیک کرد تا آهنگی را که در حال پخش است شناسایی کند و اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این عملکرد در سیری هم تعبیه شده است تا کاربران مک بتوانند بدون نیاز به نصب خود اپلیکیشن، به شازم دسترسی داشته باشند، البته برخی هم ممکن است نصب خود برنامه و استفاده از آن را در نوار اپلیکیشن‌های مک ترجیح دهند.

شما چقدر از برنامه شازم استفاده می‌کنید؟ آیا این برنامه برای شما کاربردی دارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)