خانهاخبار
هدفون اوپو Enco Air 2i و ساعت اوپو بند ۲ معرفی شدند

هدفون اوپو Enco Air 2i و ساعت اوپو بند ۲ معرفی شدند

کمپانی اوپو از هدفون بی‌سیم و ساعتی جدید رونمایی کرد.
۱۴۰۱/۵/۲۱

هدفون True Wireless بی‌سیم اوپو Enco Air 2i امروز در کنار ساعت‌های اوپو بند ۲ و اوپو واچ ۳ در چین معرفی شدند. کمپانی اوپو ادعا کرده که هدفون‌های جدیدش دارای عمر باتری ترکیبی ۲۸ ساعت بوده و از بلوتوث ۵.۲ و برد حدودی ۱۰ متر برخوردارند. همچنین اوپو Enco Air 2i در دو رنگ عرضه خواهد شد. در سمت دیگر، اوپو بند ۲ نیز که به تازگی معرفی شده دارای نمایشگر ۱.۵۷ اینچی با پنل AMOLED بوده که حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه ذکر شده اکنون در چین برای پیش‌خرید موجود هستند.

image

 

قیمت و دسترسی ساعت اوپو بند ۲ و هدفون اوپو Enco Air 2i

هدفون اوپو Enco Air 2i توسط این شرکت به قیمت ۱۴۹ یوان (۱۸۰۰ روپیه/ ۲۳ دلار) قیمت‌گذاری شده است. این گجت اکنون برای پیش‌سفارش در چین در رنگ‌های مشکی و سفید کریستالی در دسترس است. اوپو انتظار دارد که از ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) عرضه این هدفون‌ها را آغاز کند.

از سوی دیگر، اوپو بند نیز برای نسخه استاندارد ۲۴۹ یوان (تقریبا ۲۹۰۰ روپیه/ ۳۶ دلار) و برای نسخه NFC، ۲۹۹ یوان (تقریبا ۳۵۰۰ روپیه/ ۴۴ دلار) قیمت‌گذاری شده است. همچنین این ساعت‌ها برای پیش‌خرید در چین در رنگ‌های Clear Cloud Blue و Dark Night در دسترس هستند. ضمنا اوپو پیش‌بینی می‌کند که عرضه این ساعت‌ها از تاریخ ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) آغاز شود.

مشخصات هدفون اوپو Enco Air 2i

این هدفون از اتصال بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از کدک‌های بلوتوثی AAC و SBC برخوردار بوده و دارای برد ۱۰ متری است. همچنین اوپو Enco Air 2i از فناوری حذف نویز با کمک هوش مصنوعی برای تماس بهره می‌برد. طبق ادعای کمپانی اوپو، هدفون‌های جدید این شرکت دارای درایورهای ۱۰ میلی‌متری بوده که روکش تیتانیومی دارند. همچنین محدوده فرکانس این هدفون‌ها از ۲۰ هرتز تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز اعلام شده است.

همچنین کاربران این هدفون‌ها می‌توانند با دوبار ضربه زدن روی آن، به گوشی هوشمند خود دستور ثبت عکس را ارسال کنند. اوپو Enco Air 2i دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IPX4 بوده و درون جعبه خود، سه جفت سری گوش با اندازه‌ها و اشکال مختلف را حمل می‌کند. هر کدام از این هدفون‌ها دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی بوده و انرژی کیس اوپو Enco Air 2i نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۶۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود.

طبق ادعای شرکت اوپو، این هدفون‌ها با صدای ۵۰ درصد می‌توانند تا ۷ ساعت زمان پخش داشته باشند. همچنین گفته می‌شود عمر باتری ترکیبی اوپو Enco Air 2i با کیس، ۲۹ ساعت است.

مشخصات اوپو بند ۲

ساعت هوشمند جدید این کمپانی، اوپو بند ۲ دارای نمایشگر ۱.۵۷ اینچی با پنل AMOLED بوده که با وضوح تصویر ۴۰۲ × ۲۵۶ پیکسلی خود، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این ساعت از طراحی سنتی گرد خود چشم‌پوشی کرده و مانند اپل واچ، طراحی مستطیلی دارد. ردیاب تناسب اندام اوپو بند ۲ از ۲۰۰ باند مختلف و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی از جمله پیاده‌روی، شنا و... پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های سلامتی این ساعت نیز شامل نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب می‌شود.

image

اوپو بند ۲

همچنین همانطور که در بالاتر ذکر شد، این شرکت نسخه دیگری از این ساعت را با پشتیبانی از فناوری اتصال NFC به فروش می‌رساند. همچنین هر دو دستگاه تا فشار ۵ اتمسفر در برابر آب مقاوم هستند. انرژی این ساعت‌ها نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که طبق ادعای اوپو، تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. همچنین اوپو بند ۲ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای این شرکت، اوپو بند ۲ دارای ابعاد ۱.۶ × ۲۹.۱ × ۴۵.۳ میلی‌متری بوده و وزن آن بدون بند و با بند به ترتیب ۲۰ و ۳۳ گرم است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)