خانهاخبار
شیائومی واچ S1 پرو رسما معرفی شد

شیائومی واچ S1 پرو رسما معرفی شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی از نمایشگر امولد و 100 حالت ورزشی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۵/۲۱

نسل جدید ساعت هوشمند شیائومی موسوم به شیائومی واچ S1 پرو سرانجام از راه رسید و امروز به صورت رسمی در چین معرفی شد. این ساعت به نوعی نسخه بهبودیافته ساعت واچ S1 که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد محسوب می‌شود.

طبق اعلام رسمی، شیائومی واچ S1 پرو در یک نسخه 46 میلی‌متری و با بدنه فولاد ضدزنگ یکپارچه عرضه خواهد شد. در بدنه این ساعت هوشمند تاچ چرخان وجود دارد که با یک کلید فیزیکی در سمت راست بدنه همراه شده است. به علاوه، شیائومی واچ S1 پرو از نمایشگر 1.47 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 480 در 480 بهره می‌برد که روشنایی آن حداکثر به 600 نیت می‌رسد.

image

از قابلیت‌های سلامتی معمول شیائومی واچ S1 پرو می‌توان به پایشگر ضربان قلب 24 ساعته، سنجش میزان اکسیژن خون، پایشگر کیفیت خواب و سطح استرس اشاره کرد. به علاوه، کاربران به لطف سنسور تشخیص دمای این ساعت می‌تواند دمای بدن خود را اندازه بگیرند. از نظر امکانات ورزشی، شیائومی واچ S1 پرو از صد حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که برخی از آن‌ها مانند دویدن و دوچرخه‌سواری به دلیل وجود GPS داخلی به راحتی و بدون نیاز به گوشی هوشمند قابل پیگیری است.

براساس ادعای شیائومی، قلب تپنده شیائومی واچ S1 پرو تراشه 12 نانومتری است که به دلیل مصرف انرژی بهینه عمر باتری طولانی را تضمین می‌کند. به علاوه، رابط کاربری نرم‌افزار این ساعت MIUI است که از برنامه تردپارتی نیز پشتیبانی می‌کند. اتصالات شیائومی واچ S1 پرو نیز از طریق بلوتوث نسخه 5.3 و NFC انجام می‌شود. منبع تغذیه شیائومی واچ S1 پرو باتری 500 میلی‌امپر ساعتی است که طبق ادعای شیائومی با یک بار شارژ تا 15 روز دوام خواهد آورد. شارژ این ساعت نیز از طریق شارژر مغناطیسی انجام می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی واچ S1 پرو از امروز و با قیمت 222 دلاری در بازار چین به فروش می‌رسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)