خانهاخبار
فضای ذخیره سازی آیفون ۱۴ پرو از ۲۵۶ گیگابایت شروع خواهد شد

فضای ذخیره سازی آیفون ۱۴ پرو از ۲۵۶ گیگابایت شروع خواهد شد

مینگ چی کو تحلیل‌گر خوش سابقه اپل امروز گفته که سری پرو آیفون‌های ۱۴ با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگ شروع خواهند شد، اما افزایش قیمت نسبی را نیز تجربه خواهند کرد.
۱۴۰۱/۵/۲۱

اوایل امروز تحلیل‌گر باسابقه اپل مینگ چی کو، ادعا کرد که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو گران‌تر از مدل‌های آیفون ۱۳ پرو خواهند بود. کو قیمت دقیقی را اعلام نکرده اما گفته که میانگین قیمت فروش هر چهار مدل آیفون ۱۴ در مجموع حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

در حالی که قیمت‌های بالاتر برای مشتریان ناامیدکننده خواهد بود، ممکن است آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در ازای هزینه اضافی، فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه دهند. در ماه ژوئن (خرداد) شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce پیش‌بینی کرد که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو می‌توانند با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی شروع شوند، در حالی که این میزان برای مدل‌های آیفون ۱۳ پرو ۱۲۸ گیگابایت است. با این حال نمودار می‌گوید که مقدار ذخیره سازی در آن زمان TBD است، بدین معنی که هنوز مشخص نیست و قرار است در آینده تعیین شود.

image

 

سایر بروزرسانی‌های شایعه شده برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو شامل تراشه سریع‌تر A16 Bionic، بردیگی متفاوت دایره‌ای و کپسولی و حذف ناچ قدیمی، لنز دوربین پشت جدید ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته با پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K، فوکوس خودکار دوربین جلو، رم سریع‌تر، و صفحه نمایش همیشه روشنی است که زمان، تاریخ، ویجت‌ها و درصد باتری تازه اضافه شده به صفحه قفل را نشان می‌دهد.

در آمریکا آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس به ترتیب از ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شوند. با احتساب حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس می‌توانند به ترتیب از ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار شروع شوند که همان قیمت آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. با این حال قیمت دقیق افزایش یافته شاید در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ به بیرون درز کند.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول در ماه سپتامبر (شهریور) از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند. مشخص نیست که آیا مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ نیز با افزایش قیمت مواجه شوند یا خیر، زیرا انتظار می‌رود همچنان تراشه A15 سال قبل را داشته باشند و بسیاری ارتقاهای دیگر را که برای مدل‌های پرو شایعه شده، نداشته باشند. گفته شده که آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی با همان قیمت آیفون ۱۳ یعنی ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اما به هر شکل باید منتظر ماند و دید به مانند هر سال با نزدیک‌تر شدن به معرفی آیفون‌های جدید چه اطلاعات دیگری از گوشی‌های جدید اپل به بیرون درز می‌کند و آیا این شایعات درست بوده‌اند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)