خانهاخبار
رندرهای رسمی موتو اج 30 فیوژن منتشر شد

رندرهای رسمی موتو اج 30 فیوژن منتشر شد

گوشی جدید موتورولا احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی موتو S30 پرو عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۲۰

همراه با به اشتراک‌گذاری رندرهای رسمی موتو اج 30 الترا، افشاگر خوش‌سابقه به نام Roland Quandt رندرهای دیگر گوشی این برند آمریکایی چینی موسوم به موتو اج 30 فیوژن را منتشر کرده است که به نظر طراحی نهایی این گوشی خواهد بود. همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، موتورولا قرار است امروز با برگزاری رویدادی از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی پرچمدار موتو X30 پرو، موتو ریزر 2022 و موتو S30 پرو رونمایی کند. در این راستا، موتو X30 پرو قرار است با نام موتو اج 30 الترا روانه بازارهای جهانی شود و از آن سو، موتو S30 پرو نیز با نام تجاری موتو اج 30 فیوژن عرضه شود.

image

طبق رندرهای رسمی، موتو اج 30 فیوژن از نمایشگر P-OLED با لبه‌های خمیده و ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. به علاوه، این نمایشگر به احتمال زیاد میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز طراحی مشابه بافت دارد و در آن دوربین سه‌گانه با فلش LED قرار گرفته است.

image

در سمت راست بدنه موتو اج 30 فیوژن کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور قرار دارد. بخش پایین موتو اج 30 فیوژن نیز نسبتا شلوغ است و در آن درگاه USB-C، درگاه سیم کارت، میکروفون و اسپیکر جای گرفته است. به علاوه، رنگ‌بندی گوشی جدید موتورولا نیز شامل رنگ‌های مشکی و آبی خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی موتو اج 30 فیوژن

بنابر شایعات منتشر شده، گوشی جدید موتورولا از نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار خواهد بود. قلب تپنده موتو اج 30 فیوژن تراشه اسنپدراگون 888 پلاس است که با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود.

image

در پنل پشتی موتو اج 30 فیوژن دوربین 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال قرار دارد. از آن سو، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه باتری 4270 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 68 واتی خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که موتو اج 30 فیوژن موفق به کسب گواهی‌های مختلفی مانند BIS، FCC و EEC شده است که بیانگر عرضه آن در طی ماه جاری و یا ماه سپتامبر سال 2022 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)