خانهاخبار
Wear OS جدید، مسیریابی در گوگل مپس بدون نیاز به گوشی را فراهم می‌کند

Wear OS جدید، مسیریابی در گوگل مپس بدون نیاز به گوشی را فراهم می‌کند

در مراسم شب گذشته سامسونگ، جزئیاتی از بروزرسانی جدید Wear OS هم اعلام شد.
۱۴۰۱/۵/۲۰

به لطف مراسم آنپکد سامسونگ، جزئیاتی از یک بروزرسانی جذاب در نسخه‌های بعدی Wear OS اعلام شد. قرار است در بروزرسانی جدید که اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود، بتوان بدون نیاز به گوشی، از اپلیکیشن گوگل مپس برای مسیریابی استفاده کرد. البته هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی از این بروزرسانی جدید پشتیبانی خواهند کرد.

image

 

در حال حاضر برای مسیریابی در گوگل مپس، تلفن شما همچنان باید به ساعت Wear OS متصل باشد تا تعیین انجام شود اما در آینده این کار ضروری نخواهد بود. 

آنطور که گوگل توضیح می‌دهد، این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که برای دویدن یا دوچرخه سواری بروید و گوشی خود را پشت سر بگذارید در حالی که هنوز از مزایای تعیین مسیر نقشه‌ها برخوردار هستید.

گوگل در مورد این ویژگی چیز زیادی برای گفتن نداشت، به جز اینکه اواخر امسال عرضه خواهد شد. حتی نگفت که کدام ساعت از این ویژگی پشتیبانی می کند. با این حال، با توجه به این که گوگل این خبر را در جریان معرفی گلکسی واچ 5 سامسونگ اعلام کرد، مطمئناً ابتدا روی آن دستگاه قرار خواهد گرفت.

گوگل همچنین اشاره ای نکرد که آیا این ویژگی منحصراً برای ساعت های LTE خواهد بود یا خیر. از نظر تئوری، شروع یک تعیین مسیر جدید در در حالی که از طریق بلوتوث به تلفن شما متصل است، امکان پذیر است. سپس، می‌توانید تلفن خود را پشت سر بگذارید و ساعت ،می‌تواند با اطلاعاتی که در زمان شروع به کار دانلود کرده است به حرکت خود ادامه دهد. با این حال، ساعت‌های مجهز به LTE احتمالاً این مانع را ندارند و کارآمدتر خواهند بود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این ویژگی جدید Google Maps در Wear OS چگونه کار می‌کند. امیدواریم اطلاعات جدیدتری را دریافت و با شما به اشتراک بگذاریم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)