خانهاخبار
وان پلاس ۱۰ پرو اولین نسخه بتا OxygenOS 13 را دریافت کرد

وان پلاس ۱۰ پرو اولین نسخه بتا OxygenOS 13 را دریافت کرد

نسخه آزمایشی جدیدترین رابط کاربری وان پلاس برای پرچمدار این شرکت معرفی شد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

هفته گذشته، کمپانی وان پلاس همزمان با معرفی وان پلاس ۱۰ تی از رابط کاربری OxygenOS 13 که مبتنی بر اندروید ۱۳ بود رونمایی کرد. اکنون این شرکت اولین نسخه بتا این رابط کاربری را برای وان پلاس ۱۰ پرو عرضه کرده است.

image

 

اما از آنجایی که این نسخه، اولین نسخه بتا بوده که در دسترس عموم است، باید انتظار باگ‌ها و مشکلات زیادی را از آن داشت. بنابراین پیشنهاد می‌شود از نصب آن رو دستگاه اصلی خود خودداری کنید. اما اگر دارای وان پلاس ۱۰ پرو بوده که دستگاه اصلی شما به شمار نمی‌رود، در صورت تمایل می‌توانید نسخه بتا OxygenOS 13 را روی این گوشی نصب کنید.

لازم به ذکر است که این رابط کاربری تا کنون فقط برای نسخه‌هایی با ریحن آمریکای شمالی و هند در دسترس گرفته است. اگرچه وان پلاس قول داده نسخه‌های اروپایی این گوشی نیز به زودی بتوانند از این نسخه بهره‌مند شوند.

از تغییرات این رابط کاربری می‌توان به موتور انیمیشن جدید با نتایج طبیعی‌تر، فونت‌های بهینه، تجربه یکپارچه‌تر برای اتصال به گوشی، انیمیشن‌ها و تنظیمات بیشتر در Always On Display، پیکسل‌سازی خودکار عکس‌های پروفایل و نام‌های نمایشی برای اسکرین‌شات‌ها اشاره کرد. همچنین از پاکسازی منظم داده‌‌های کیبورد در جهت حفظ حریم خصوصی، فضای جدید برای کودکان، جلوه‌های صوتی بهینه شده Dolby و Hyper Boost GPA 4.0 برای بازی نیز می‌توان به عنوان تغییرات OxygenOS 13 نام برد.

مشکلات شناخته شده این نسخه بتا نیز می‌توان از مشکل ورود به سیستم، نمایش نقطه به صورت غیر عادی هنگام همگام‌سازی بلوتوث، فریز شدن نمایشگر هنگام ضبط ویدیو، ذخیره نشدن تصاویر در صورت عکاسی از افراد در زوم ۳.۳ برابری، نمایشگر سیاه و فریز شده در برنامه دوربین، ویدیوهای سبز رنگ هنگام عکاسی در حالت فیلم و تصاویر سیاه هنگام عکاسی در تاریکی با حالت شب نام برد. همچنین گزارش شده که برخی عکس‌ها که از افراد در حالت Ultra Dark گرفته شده بود تار بوده و همزمان کوچک شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)