خانهاخبار
واتس اپ به زودی ویژگی‌های حریم خصوصی جدید را برای کاربران عرضه می‌کند

واتس اپ به زودی ویژگی‌های حریم خصوصی جدید را برای کاربران عرضه می‌کند

واتس اپ بالاخره چند ویژگی جدید را که در مورد حریم خصوصی کاربران بسیار مهم بودند، در اواخر این ماه عرضه می‌کند که در این مطلب به آنها می‌پردازیم.
۱۴۰۱/۵/۱۹

تیم واتس اپ در حال کار بر روی راه‌های جدیدی برای افزایش حریم خصوصی و کاهش ناهنجاری است. سه ویژگی جدید به زودی در اختیار کاربران  قرار می‌گیرد که به دستیابی به این هدف کمک می‌کند.

اولین ویژگی این است که به شما امکان داده می‌شود یک چت گروهی را بی سر و صدا ترک کنید. این بدان معنی است که می‌توانید بدون نوتیفیکیشن از یک گروه خارج شوید. توجه داشته باشید که با اینکه کاربران در گروه مطلع نمی‌شوند، اما مدیران گروه‌ها یک اعلان را در این خصوص دریافت خواهند کرد.

مورد بعدی چیزی است که واتس اپ مدتی است روی آن کار می‌کند. گزینه‌ای برای کنترل اینکه چه کسی می‌تواند زمان آنلاین بودن شما را ببیند. در تنظیمات این قسمت شما چهار گزینه خواهید داشت. اول اینکه همه می‌توانند ببینند، دوم فقط مخاطبین ببینند، سوم اینکه همه مخاطبین به جز بعضی از مخاطبین که شما تعیین می‌کنید ببینند، و گزینه آخر هم این است که هیچ‌کس نبیند. این دو ویژگی که از آنها نام بردیم در اواخر این ماه میلادی به طور عمومی برای همه کاربران عرضه می‌شود.

image

 

در نهایت هم یک بروزرسانی بسیار مهم برای ویژگی اخیر View Once وجود خواهد داشت. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس یا ویدیویی را ارسال کنند که پس از باز کردن توسط گیرنده ناپدید می‌شود. با این حال قبلا یک نقص بزرگ وجود داشت و آن اینکه کاربر به راحتی می‌توانست از آنها اسکرین شات بگیرد؛ حال کار واتس اپ بر روی جلوگیری از گرفتن اسکرین شات تقریبا به پایان رسیده، اما واتس اپ هنوز تاریخ دقیقی را برای این موضوع بیان نکرده است.

اگر تمامی ویژگی‌های حریم خصوصی واتس اپ را نمی‌دانید، جای نگرانی وجود ندارد زیرا این شرکت در حال راه اندازی یک کمپین آموزشی است تا به مردم آموزش دهد چه گزینه‌هایی دارند و چگونه می‌توانند ویژگی‌های مختلف حریم خصوصی واتس اپ را فعال کنند.

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید حریم خصوصی واتس اپ چیست؟ کدام‌یک از آنها برای شما بیشتر کاربردی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)