خانهاخبار
جزئیات دوربین و حجم باتری لنوو لیجن Y70 رسما تایید شد

جزئیات دوربین و حجم باتری لنوو لیجن Y70 رسما تایید شد

پرچمدار گیمینگ جدید لنوو از باتری 68 واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌‌برد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

لنوو به صورت رسمی تایید کرد که پرچمدار جدید خود موسوم به لنوو لیجن Y70 قرار است در تاریخ 18 اوت مصادف با 27 مرداد رونمایی شود. حالا به رسم تولیدکنندگان چینی و در فاصله چند روز مانده به معرفی این گوشی، لنوو به صورت تدریجی مشخصات فنی لیجن Y70 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، این تولیدکننده چینی جزئیات دوربین و حجم باتری لنوو لیجن Y70 را به صورت رسمی اعلام کرده است.

image

براساس اعلام رسمی، لنوو لیجن Y70 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور 1/1.15 اینچی بهره می‌برد. به علاوه، این دوربین از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی و فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دیگر دوربین‌های این پرچمدار شامل لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. شایان ذکر است که لنز فوق عریض لنوو لیجن Y70 می‌تواند به عنوان دوربین ماکرو نیز به ثبت تصاویر بپردازد.

image

منبع تغذیه لنوو لیجن Y70 باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند. لنوو ادعا می‌کند که پرچمدار جدید خود می‌تواند تا 8.5 ساعت به بازی، تا 18 ساعت به پخش فیلم و تا 35 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. به علاوه، لنوو اعلام داشته است که 80 درصد باتری لنوو لیجن Y70 در عرض 34 دقیقه شارژ خواهد شد.

image

طبق گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده است، لنوو لیجن Y70 احتمالا از نمایشگر امولد 6.58 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسای 144 هرتزی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز به احتمال زیاد بر عهده دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده لنوو لیجن Y70 تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. نرم‌افزار این پرچمدار نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری ZUI 13 خواهد بود. متأسفانه هنوز خبری درباره برچسب قیمتی لنوو لیجن Y70 منتشر نشده است و حتی هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی برای بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد و یا تنها مختص بازار چین خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)