خانهاخبار
مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

گوشی تاشو جدید شیائومی از نمایشگر 8 اینچی داخلی و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

همانطور که قبلا نیز به طور رسمی تایید شد، شیائومی قرار است در تاریخ 11 اوت مصادف با 20 مرداد با برگزاری رویدادی بزرگ در چین از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به میکس فولد 2 رونمایی کند. نسل اول این گوشی که به نوعی نخستین گوشی تاشو این برند چینی نیز محسوب می‌شد، سال پیش معرفی شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوستری در دسترس قرار گرفته است که طراحی پنل پشتی شیائومی میکس فولد 2 را نشان می‌دهد. به علاوه، کاربری مشخصات فنی احتمالی این گوشی تاشو را فاش ساخته است.

image

طبق این پوستر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، پنل پشتی شیائومی میکس فولد 2 طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی خود دارد. در این راستا، جزیره دوربین این گوشی تاشو به صورت افقی طراحی شده است که در آن سه دوربین بهینه شده توسط لایکا و فلاش LED قرار دارد. در سمت راست بدنه نیز به نظر کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور جای گرفته است که احتمالا با سنسور اثر انگشت ادغام خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی شیائومی میکس فولد 2

براساس این گزارش، میکس فولد 2 از نمایشگر کاور 6.55 اینچی E5 امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. نمایشگر داخلی این گوشی تاشو نیز 8.02 اینچ است و از پنل اولد Eco2 بهره می‌برد. همچنین رزولوشن تصویر نمایشگر داخلی شیائومی میکس فولد 2 برابر با 2.5K است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، میکس فولد 2 از فناوری شیشه فوق نازک و دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد.

در پنل پشتی شیائومی میکس فولد 2 احتمالا دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری قرار خواهد گرفت. مطابق انتظار، نرم‌افزار این گوشی تاشو اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

image

سخت‌افزار جدیدترین گوشی تاشو شیائومی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که توسط باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی تغدیه خواهد شد. قبلا نیز شیائومی میکس فولد 2 در لیست گواهی TENAA قرار گرفته بود و برخی از کانفیگ‌های آن شامل حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی مشاهده شده بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ضخامت شیائومی میکس فولد 2 در حالت بسته شده به 11.2 میلی‌متر می‌رسد و در حالت باز شده ضخامتی برابر با 5.4 میلی‌متر خواهد داشت. وزن آن نیز احتمالا 262 گرم خواهد بود که در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)