خانهاخبار
ساعت شیائومی واچ S1 پرو 20 مرداد معرفی خواهد شد

ساعت شیائومی واچ S1 پرو 20 مرداد معرفی خواهد شد

نسل جدید ساعت هوشمند شیائومی همراه با دیگر محصولات این برند چینی به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

شیائومی امروز با انتشار تیزرهایی به صورت رسما تایید کرد که جدیدترین محصولات این برند شامل گوشی تاشو میکس فولد 2، شیائومی پد 5 پرو 12.4 اینچی و هدفون شیائومی بادز 4 پرو در تاریخ 11 اوت مصادف با 20 مرداد در چین رونمایی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد در این رویداد باید منتظر محصول چهارم شیائومی باشیم که یک دستگاه پوشیدنی محسوب می‌شود. این محصول جدید شیائومی واچ S1 پرو نام دارد که به عنوان نسل جدید ساعت هوشمند این برند چینی روانه بازار خواهد شد.

image

طبق این گزارش، حساب رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo با انتشار تیزری زمان رونمایی رسمی و طراحی ساعت شیائومی واچ S1 پرو را فاش ساخت. در این راستا، ساعت هوشمند جدید شیائومی در تاریخ 20 مرداد همراه با محصولات اشاره شده معرفی خواهد شد.

همانطور که از نام این ساعت پیداست، شیائومی واچ S1 پرو نسل جدید ساعت هوشمند قبلی شیائومی یعنی واچ S1 محسوب می‌شود که در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شده است. در مقایسه با نسل قبلی، شیائومی واچ S1 پرو با تغییرات ظاهری متعددی همراه بوده است. به عنوان مثال، طراحی کلیدهای دوگانه شیائومی واچ S1 جای خود را به کلید فیزیکی چرخان موسوم به تاج و کلید فیزیکی دیگر در شیائومی واچ S1 پرو داده است.

image

شیائومی واچ S1

به علاوه، این تیزر به خوبی نشان می‌دهد حاشیه نمایشگر شیائومی واچ S1 پرو در مقایسه با نسل قبلی به طرز چشمگیری کاهش داشته است. همچنین این ساعت از بدنه نازک‌تری به نسبت شیائومی واچ S1 بهره می‌برد. شایان ذکر است که شیائومی واچ S1 پرو در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی واچ S1 پرو به احتمال تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد. البته اگر قرار باشد که این ساعت برای بازارهای جهانی عرضه شود، احتمالا باید منتظر رونمایی آن در طی رویداد معرفی سری شیائومی 12T باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)