خانهاخبار
مینگ چی کو: همه مدل‌های ایرپادز در سال ۲۰۲۳ با پورت USB-C همراه هستند

مینگ چی کو: همه مدل‌های ایرپادز در سال ۲۰۲۳ با پورت USB-C همراه هستند

هدست‌های بی‌سیم اپل به زودی درگاه خود را تغییر خواهند داد.
۱۴۰۱/۵/۱۸

طبق ادعای مینگ چی کو، تحلیلگری معروف که سابقه خوبی در افشای محصولات اپل دارد، این کمپانی قصد داشته تا در سال ۲۰۲۳ همه ایرپادهای خود را به پورت USB-C مجهز کند.

image

 

مینگ چی کو این پیش‌بینی خود را در روز سه‌شنبه طی توییتی جدیدی اعلام کرد. او همچنین گفت که نسل دوم ایرپاد پرو که امسال عرضه می‌شوند از همان پورت لایتنینگ برخوردار خواهند بود.

image

تصویر توییت مینگ چی کو

همچنین مشخص نیست که اپل کابل‌های USB-C را به صورت جداگانه به فروش رسانده یا درون جعبه این هندزفری‌های بی‌سیم قرار خواهد داد.

تغییر پورت لایتنینگ به USB-C نیز احتمالا به دلیل قانونی بوده که توسط اتحادیه اروپا تصویب شده که از سال ۲۰۲۴، آیفون‌ها و ایرپادها در اروپا باید دارای این درگاه باشند. این قانون با هدف کاهش ضایعات الکترونیکی و افزایش قابلیت همکاری در اوایل سال ۲۰۲۲ تصویب شد.

در ماه می (مصادف با ماه اردیبهشت) نیز، مینگ چی کو پیش‌بینی کرد که اپل در سال ۲۰۲۳ نسخه‌ای از آیفون ۱۵ با درگاه USB-C را عرضه خواهد کرد. او مدعی بود این پورت می‌تواند سرعت انتقال داده و شارژ را بهبود بخشیده، اما همچنان مشخصات دقیقی از آن موجود نیست.

بر اساس شایعات، نسل دوم ایرپاد پرو اپل نیز دارای طراحی گرد و بدون پایه خواهد بود. این هندزفری بلوتوثی با پردازنده جدید H2، پشتیبانی صوتی بدون نویز و هوش بهبود یافته روی دستگاه همراه خواهد شد. همچنین این گجت احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)