خانهاخبار
شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در تاریخ 20 مرداد معرفی خواهد شد

شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در تاریخ 20 مرداد معرفی خواهد شد

به تازگی گزارشی از طرف افشاگری برجسته منتشر شده است که زمان رونمایی احتمالی گوشی تاشو جدید شیائومی را اعلام می‌کند.
۱۴۰۱/۵/۱۸

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی تاشو نسل بعدی شیائومی موسوم به میکس فولد 2 زودتر زمانی که انتظار داشتیم معرفی خواهد شد چرا که افشاگر برجسته به نام Ice Universe در گزارش خود ادعا کرده است که شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در تاریخ 11 اوت مصادف با 21 مرداد رونمایی خواهد شد. البته ادعای این افشاگر در نوع خود جالب توجه است چرا که شیائومی معمولا چند هفته قبل از رویداد معرفی محصولات خود تیزرهایی را منتشر می‌کند ولی در مورد این گوشی تاشو تا به امروز خبری در دسترس قرار نگرفته است.

image

شایان ذکر است که تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 2 با زمان سومین سخنرانی سالانه مدیر عامل این برند چینی یعنی آقای لی جون همزمان شده است. مدیر عامل برند شیائومی درباره رویداد سخنرانی خود گفته است که موضوع اصلی این نطق پیرامون مشکلات زندگی و سختی‌ها و نحوه پیروز شدن در برابر آن‌هاست.

به هر روی، افشاگران زیادی مانند Ice Universe و Digital Chat Station اسکرین‌شاتی را از مدیر بخش محصولات گوشی‌های هوشمند شیائومی منتشر کرده است که به احتمال زیاد به شیائومی میکس فولد 2 تعلق دارد. رزولوشن این تصویر برابر با 2520 در 1080 است که نسبت تصویر شایعه شده 21:9 نمایشگر کاور شیائومی میکس فولد 2 را تایید می‌کند. برای مقایسه، نسخه اورجینال شیائومی می میکس فولد از نسبت تصویر 27:9 بهره می‌برد.

image

اسکرین‌شات منتسب به شیائومی میکس فولد 2 با نسبت تصویر 21:9

براساس شایعات قبلی، نرخ نوسازی نمایشگر کاور شیائومی می میکس فولد برابر با 90 هرتز است در حالی که نسل جدید آن به نمایشگر 120 هرتزی مجهز خواهد بود. نسبت تصویر نمایشگر داخلی نیز از 4:3 نسل قبلی به 10.3:9 در شیائومی میکس فولد 2 خواهد رسید.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 2 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و یا یک ترابایتی و شارژ 56 واتی اشاره کرد. البته به احتمال زیاد این گوشی تنها محصول رویداد پنجشنبه شیائومی نخواهد بود چرا که احتمالا ردمی K50s پرو نیز که اولین گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی محسوب می‌شود نیز معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)