خانهاخبار
دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از قبل مشخص خواهد بود

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از قبل مشخص خواهد بود

نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۸

یکی از مهمترین تغییراتی که سامسونگ با عرضه گلکسی زد فولد 3 به وجود آورد بهره‌گیری از دوربین سلفی زیر نمایشگر بود که البته از عملکرد چندان خوبی نیز بهره نمی‌برد. به هر روی، دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 را می‌توان به عنوان یکی از نقاط برجسته طراحی این گوشی تاشو به حساب آورد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی قصد دارد این دوربین را در گلکسی زد فولد 4 بهبود ببخشد.

image

در این راستا، گزارشی در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که تصویر معرفی فناوری دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را نشان می‌دهد. البته این گزارش چندی پس از انتشار در توئیتر حذف شد. طبق این گزارش، نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از فناوری پیکسل‌های زیرین متراکم بهره خواهد برد که باعث می‌شود رزولوشن تصویر پیرامون دوربین سلفی تا 40 درصد افزایش پیدا کند. به عبارت دیگر، تراکم پیکسلی گلکسی از فولد 4 از 94 ppi به 132 ppi می‌رسد.

image

تصویر واقعی منتسب به گلکسی زد فولد 4

با استفاده از این فناوری، قطعا دوربین زیر سلفی نمایشگر کمتر از قبل در حین پخش تصاویر و یا خواندن متون مشخص خواهد  بود. البته شایان ذکر است که هنوز مشخص نیست آیا این تکنیک تاثیری بر کیفیت خود دوربین تاثیر خواهد گذاشت و یا تنها به بهبود کیفیت نمایشگر خواهد انجامید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)