خانهاخبار
اپل در حال بررسی بروزرسانی هوم پاد مینی و احیای هوم پاد اصلی است

اپل در حال بررسی بروزرسانی هوم پاد مینی و احیای هوم پاد اصلی است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ امروز خبر داده که اپل در نظر دارد هوم پاد اصلی فول سایز را دوباره عرضه کند؛ همچنین در حال کار روی هوم پاد مینی به روز شده است.
۱۴۰۱/۵/۱۸

طبق گزارش مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، ظاهرا اپل در حال بررسی بروزرسانی هوم پاد مینی است زیرا قصد دارد یک نسخه بزرگ‌تر از این اسپیکر هوشمند خود را ارائه کند که شامل عرضه نسخه بروزرسانی شده هوم پاد فول سایز در اوایل سال ۲۰۲۳ می‌شود.

image

 

او در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش داده که اپل در میانه پروسه ارزیابی بروزرسانی هوم پاد مینی است که در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) معرفی شد.

همانطور که پیش‌تر گزارش شده بود، اپل در حال برنامه‌ریزی برای احیای هوم پاد اصلی فول سایز نیز هست که در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) تولید آن متوقف شد. شایعه شده است که نسخه آپدیت شده هوم پاد دارای یک پردازنده بروز شده S8 و احتمالا یک صفحه نمایش چند لمسی جدید در قسمت بالا است.

گورمن می‌گوید هوم پاد جدید با اندازه کامل در مسیر عرضه شدن در اوایل سال ۲۰۲۳ قرار دارد و این موضوع با جدول زمانی تعیین شده توسط تحلیل‌گر اپل، مینگ چی کو‌ مطابقت دارد.

به غیر از هوم پاد مینی به روز شده و هوم پاد جدید فول سایز، مارک گورمن قبلا گزارش داده بود که ‌اپل در حال کار روی چندین محصول جدید برای خانه است. یکی از محصولات بلند پروازانه این پروژه در دست توسعه ظاهرا یک هوم پاد است که بلندگو، عملکردهای اپل تی وی و دوربین فیس تایم را در یک دستگاه به صورت یکجا دارد.

علاوه بر این اپل در حال کار بر روی دستگاهی متمرکز بر استفاده در آشپزخانه است که ترکیبی از آیپد و اسپیکر متصل به یک بازوی رباتیک است. گورمن انتظار دارد حداقل یکی از این دو محصول تا پایان سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)