خانهاخبار
عکس‌هایی از گلکسی زد فلیپ ۴ در دست کاربران لو رفت

عکس‌هایی از گلکسی زد فلیپ ۴ در دست کاربران لو رفت

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی بعدی سامسونگ افشا شد.
۱۴۰۱/۵/۱۶

بسیاری از هواداران سامسونگ اکنون برای گلکسی زد فلیپ ۴ هیجان‌زده هستند. این گوشی یکی از مورد انتظارترین دستگاه‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. اکنون در فاصله کمی که به رویداد سامسونگ و معرفی گوشی‌های تاشوی این کمپانی مانده، افشای جدیدی از این گوشی صورت گرفته است.

در چند ساعت گذشته چند تصویر واقعی از گلکسی زد فلیپ ۴ به بیرون درز کرد. با وجود این تصاویر و شایعات قبلی، دیگر تقریبا بدون شک می‌توان گفت این دستگاه چگونه خواهد بود.

image

 

تصاویر عملی گلکسی زد فلیپ ۴

تا کنون اطلاعات زیادی از گوشی‌های مورد انتظار رویداد آنپکد سامسونگ در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر شده و افشاهای زیادی صورت گرفته است. بنابراین زمانی که دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی شوند، به نظر نمی‌رسد چیز جدیدی برای به وجد آوردن هواداران را به همراه داشته باشد.

اطلاعات لو رفته پیشین رندرهایی با کیفیت بالا از این دستگاه را برای ما به ارمغان آوردند. همچنین در برخی گزارشات به مشخصات گلکسی زد فلیپ ۴ نیز اشاره شد. ضمنا گزارشات مدعی بودند که ممکن است گلکسی زد فلیپ ۴ از نسل قبل خود گران‌تر باشد.

همانطور که تصاویر و رندرهای قبلی به ما نشان دادند، سامسونگ طراحی سری زد فلیپ را برای یک سال دیگر حفظ کرده و گلکسی زد فلیپ ۴ تقریبا شبیه به گلکسی زد فلیپ ۳ است. البته این موضوع اصلا بد نیست، زیرا گلکسی زد فلیپ ۳ بسیار گوشی شیکی بود.

اما با این حال، این خبر ممکن است هوادارانی که منتظر تغییرات عمده بودند را ناامید کند. گلکسی زد فلیپ ۴ قرار است در کنار گلکسی زد فولد ۴ طی رویداد آنپکد سامسونگ در ۱۰ آگوست (مصادف با ۱۷ مرداد) معرفی شود. به احتمال زیاد این گوشی تا پیش از پایان ماه جاری برای فروش وارد بازار شود. همچنین انتظار می‌رود در این مراسم از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم و ساعت هوشمند سامسونگ نیز رونمایی شود. عکس‌های منتشر شده دستی از گلکسی زد فلیپ  ۴ را نیز می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

نمایی از گلکسی زد فلیپ ۴ در دست

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)