خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۴ در آمازون لیست شد

گلکسی زد فولد ۴ در آمازون لیست شد

در این لیست، برخی مشخصات و رندرهای این گوشی دیده می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۱۵

تا کنون، اطلاعات زیادی به خصوص در چند هفته گذشته از گلکسی زد فولد ۴ فاش شده است. این گوشی قرار است طی رویداد آنپکد سامسونگ در ۱۰ آگوست (مصادف با ۱۹ مرداد) معرفی شود. اما اکنون پس از آن که گلکسی زد فولد ۴ در فروشگاه آمازون لیست شده، به نظر می‌رسد اطلاعات آن به صورت رسمی از طرف سامسونگ آمده است.

رندرهای گلکسی زد فولد ۴

به نظر می‌رسد آمازون هلند پیش از موعود دست به لیست کردن گوشی تاشوی برتر سامسونگ زده که برخی رندرها و مشخصات نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهد. نمایشگر بیرونی این گوشی دارای قطر ۶.۲ اینچی بوده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه داده و دارای یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی است. صفحه نمایش بیرونی این گوشی نیز قطر ۷.۶ اینچی داشته و از همان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

رندرهای گلکسی زد فولد ۴

این دو نمایشگر تا حدودی شباهت بالایی به صفحه نمایش‌های گلکسی زد فولد ۳ داشته با این تفاوت که کمی عریض‌تر هستند. نمایشگر بیرونی و درونی گلکسی زد فولد ۴ به ترتیب دارای نسبت تصویر 23.1:19 و 21.6:18 هستند. همچنین ضخامت این گوشی در حالت تا شده به ۱۵.۸ میلی‌متر رسیده که در مقایسه با طراحی سال قبل با بهبودهایی مواجه شده است.

لازم به ذکر است که در این لیست خبری از قیمت گوشی آینده سامسونگ نیست. همچنین این سایت تنها یک گزینه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی را نشان داده و خبری از جزئیات بیشتر نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)