خانهاخبار
وظیفه تولید پیکسل 7 و پیکسل فولد احتمالا بر عهده فاکسکان خواهد بود

وظیفه تولید پیکسل 7 و پیکسل فولد احتمالا بر عهده فاکسکان خواهد بود

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد تولید محصولات جدید گوگل بر عهده فاکسکان خواهد بود و فرایند توسعه آن‌ها از سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۵

در حالی که هنوز گوگل به طور رسمی هیچ اشاره‌ای به اولین گوشی هوشمند تاشو خود که به نام پیکسل فولد شناخته می‌شود نکرده است، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده است پیکسل فولد در سه‌ماهه چهارم سال 2022 عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که براساس این گزارش، به نظر می‌رسد فاکسکان وظیفه تولید پیکسل فولد و همچنین گوشی پرچمدار پیکسل 7 را بر عهده خواهد گرفت و مراحل ساخت این دو گوشی نیز از سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

image

در ادامه گزارش، این افشاگر چینی برخی از جزئیات فنی گوشی تاشو پیکسل فولد را به اشتراک گذاشته است. در این راستا، گوشی پیکسل فولد به احتمال زیاد از نمایشگر 2K با ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. یکی از ویژگی‌های برجسته پیکسل فولد دوربین 50 مگاپیکسلی پریسکوپی با فاصله کانونی متغیر خواهد بود. به علاوه، این دوربین توسط یک سنسور IMX787 سونی همراهی خواهد شد. قلب تپنده این گوشی نیز مطابق انتظار تراشه پرچمدار تنسور 2 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)