خانهاخبار
مشخصات گلکسی بادز ۲ پرو لو رفت

مشخصات گلکسی بادز ۲ پرو لو رفت

جزئیات هدفون بی‌سیم آینده سامسونگ افشا شد.
۱۴۰۱/۵/۱۴

اکنون بیشتر تمرکز رویداد گلکسی آنپکد آینده سامسونگ بر روی نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ است. اما این دو دستگاه، تنها گجت‌های جدید کمپانی کره‌ای نیست که در این مراسم معرفی خواهد شد. یکی از این گجت‌های جدید، هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار جدید سامسونگ است که اکنون خبرنگاران وب‌سایت Win Future تصاویری رسمی به همراه مشخصات آن را منتشر کرده‌اند.

image

تصویر منتشر شده از گلکسی بادز ۲ پرو

در عکس بالا، گلکسی بادز ۲ پرو در رنگ خاکستری Zenith به تصویر کشیده شده است. بر اساس این تصویر، به نظر می‌رسد این هدفون ظاهری کاملا شبیه به گلکسی بادز پرو داشته و فقط روکش آن کاملا مات است. مشخصات گلکسی بادز ۲ پرو نیز حاکی از درایورهای ۱۰ میلی‌متری، اتصال بلوتوث ۵.۳ و میکروفون‌های متعدد برای دریافت بهینه صدا و حذف نویز است. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ در این هدفون از قابلیتی به نام «حذف نویز فعال هوشمند» رونمایی کرده که حتی بیش از مدل‌های قدیمی گلکسی بادز بتواند جلوی نویز را بگیرد.

همچنین طبق شایعات، گلکسی بادز ۲ پرو دارای صدای ۳۶۰ درجه برای تجربه بهتر بوده و صدای HD را برای تماس‌های واضح‌تر به ارمغان خواهد آورد. این هدفون دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 بوده و به آن معنا است که می‌تواند تا حداکثر عمق ۱ متری آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد. عمر باتری گلکسی بادز ۲ پرو نیز ۸ ساعت بوده که به لطف کیس خود، می‌تواند تا ۲۹ ساعت شارژدهی داشته باشد. همچنین کیس این هدفون به صورت بی‌سیم و همچنین از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود گلکسی بادز ۲ پرو از ۲۶ آگوست (مصادف با ۴ شهریور) به فروش برسد. این هدفون در رنگ‌های خاکستری Zenith، سفید Zenith و بنفش بورا عرضه خواهد شد. همچنین گلکسی بادز ۲ پرو دارای قیمت ۲۲۹ یورویی در اروپا و ۲۲۹ دلاری در ایالات متحده خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)