خانهاخبار
ویوو وی ۲۵ پرو با پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰ در گیک بنچ رویت شد

ویوو وی ۲۵ پرو با پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰ در گیک بنچ رویت شد

گوشی آینده کمپانی ویوو در بنچ مارک مورد بررسی قرار گرفت.
۱۴۰۱/۵/۱۴

همانطور که پیش از این توسط گوگل پلی کنسول شایعه شده بود، بار پردازشی ویوو وی ۲۵ پرو بر دوش تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ خواهد بود. همچنین اکنون اطلاعات ذکر شده با ظاهر شدن این گوشی در گیک بنچ بیش از پیش قوت گرفته است.

image

مشخصات ویوو وی ۲۵ پرو با شماره مدل V2158 در گیک بنچ

همانطور که مشاهده کردید، نسخه بررسی شده ویوو وی ۲۵ پرو در این بنچ مارک دارای رم ۱۲ گیگابایتی است. با توجه به اینکه پیش از این شایعاتی مبنی بر رم ۸ گیگابایتی این گوشی وجود داشت، به نظر می‌رسد ویوو وی ۲۵ پرو دارای گزینه‌های متفاوت پیکربندی خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی از قابلیت محبوب رم مجازی برخوردار خواهد بود. مانند ویوو Y35 که دارای رم ۸ گیگابایتی بوده و ۸ گیگابایت رم مجازی آن، مجموع رم این گوشی را به ۱۶ گیگابایت می‌رساند. ضمنا همانگونه که انتظار می‌رفت، این گوشی اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

بر اساس شایعات، ویوو وی ۲۵ پرو دارای نمایشگری با پنل AMOLED بوده که با ابعاد تصویر ۲۳۷۶ × ۱۰۸۰ پیکسل، کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین شایعات تأیید نشده‌ای وجود دارد که می‌گویند این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و گزینه‌های رنگی آن مانند سری وی ۲۳ خواهد بود.

ظاهرا ویوو وی ۲۵ پرو دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بوده و دوربین اصلی آن، کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز مانند سری وی ۲۱ سال گذشته، باید یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با OIS و EIS باشد.

image

تصویر منتشر شده از ویوو وی ۲۵ پرو توسط گوگل پلی کنسول

انتظار می‌رود ویوو وی ۲۵ پرو در تاریخ ۱۷ آگوست (مصادف با ۲۶ مرداد) در هند با قیمت کمتر از ۴۰۰۰۰ روپیه (۵۰۵ دلار/ ۴۹۵ یورو) عرضه شود. همچنین از ویوو وی ۲۵ استاندارد نیز که از پردازنده کندتر دایمنسیتی ۹۰۰ بهره می‌برد در همان رویداد رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)