خانهاخبار
گلکسی زد فولد 4 احتمالا از گوریلا گلس ویکتوس پلاس و شارژ سریع‌تر بهره خواهد برد

گلکسی زد فولد 4 احتمالا از گوریلا گلس ویکتوس پلاس و شارژ سریع‌تر بهره خواهد برد

نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۳

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف افشاگری به نام Ahmed Qwaider، نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 4 از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای نمایشگر کاور و داخلی بهره خواهد برد. از آن سو، گلکسی زد فولد 3 از نسل اول محافظ گوریلا گلس ویکتوس برخوردار بود. به علاوه، برخی از شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 4 به فناوری شیشه فوق نازک مجهز خواهد بود. طراحی جدید لولای این گوشی نیز باعث کم شدن تاخوردگی نمایشگر می‌شود.

image

بخش دیگری از گزارش این افشاگر به بررسی سرعت شارژ احتمالی گلکسی زد فولد 4 پرداخته است. در این راستا، به نظر می‌رسد علی‌رغم توان شارژ 25 واتی و حجم باتری 4270 میلی‌امپر ساعتی مشابه نسل قبلی سامسونگ برنامه دارد تا فناوری شارژ گلکسی زد فولد 4 را بهبود ببخشد. طبق آزمایش‌های انجام شده توسط وبسایت GSMArena، گلکسی زد فولد 3 در عرض نیم ساعت تنها 33 درصد شارژ می‌شود در حالی که در این گزارش ذکر شده است که باتری گلکسی زد فولد 4 با مدت زمان مشابه حدود 50 درصد شارژ می‌شود.

image

 

در بخش دوربین نیز گلکسی زد فولد 4 شاهد بهبودهای چشمگیری خواهد بود. در این راستا، قبلا گزارش شده بود که گوشی تاشو جدی سامسونگ به دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و سنسور تله‌فوتو با زوم 3 برابری مجهز خواهد بود که در مقایسه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و بزرگ‌نمایی 2 برابری گلکسی زد فولد 3 پیشرفت خوبی خواهد داشت. البته شایان ذکر است که دوربین 16 مگاپیکسلی نمایشگر کاور و دوربین سلفی زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی همچنان بدون تغییر به نسل بعدی منتقل خواهد شد.

image

 

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به حاشیه کم نمایشگر کاور، نسبت تصویر تغییریافته و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک اشاره کرد. خوشبختانه شایعه شده است که قیمت هنگام عرضه گلکسی زد فولد 4 مشابه نسل قبلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)