خانهاخبار
رونمایی گلکسی A04s سامسونگ نزدیک به نظر می‌رسد

رونمایی گلکسی A04s سامسونگ نزدیک به نظر می‌رسد

به تازگی صفحه رسمی گوشی جدید سامسونگ در وبسایت این برند قرار گرفته است که خبر از رونمایی این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.
۱۴۰۱/۵/۱۲

برای مدت زمانی طولانی، جدیدترین گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ موسوم به گلکسی A04s موضوع بحث بسیاری از اخبار و شایعات بوده است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد چرا که صفحه رسمی گلکسی A04s در وبسایت برند سامسونگ قرار گرفته است.

image

متأسفانه مطابق انتظار صفحه پشتیبانی گلکسی A04s حاوی هیچگونه جزئیاتی از این گوشی هوشمند مانند طراحی و مشخصات فنی نیست و تنها شناسه مدل آن یعنی SM-A04s7F/DSN دیده می‌شود. البته باید اشاره کرد که طبق شناسه مدل گلکسی A04s، انتظار می‌رود این گوشی حداقل برای بازار انگلستان با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه شود.

image

image

شایان ذکر است که به لطف اطلاعات فاش شده از لیست بنچمارک گیک‌بنچ، می‌دانیم که گلکسی A04s با شناسه مدل SM-A04s7F از تراشه اگزینوس 850، اندروید 12 و حافظه رم 3 گیگابایتی بهره خواهد برد. البته به احتمال زیاد گلکسی A04s در کانفیگ‌های بیشتری روانه بازار شود تا دست کاربر برای انتخاب گوشی مناسب خود باز باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد عباسی

۱۴۰۱/۵/۱۲
A04s رو اشتباه زدین A04