خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد زمان شارژ گلکسی واچ ۵ سامسونگ منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد زمان شارژ گلکسی واچ ۵ سامسونگ منتشر شد

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، سریع‌تر از نسل‌های قبلی‌اش شارژ می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۱۲

تنها چند روز تا موعد معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ زمان باقی است. در حالی که شایعات و مطالب درز کرده تقریبا تمامی موارد پیرامون این محصولات را افشا کرده‌اند، اما امروز شاهد درز اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy Watch 5، پیش از معرفی رسمی آن هستیم.

یکی از افشاگران با نام SnoopyTech امروز تصاویری از شارژر ۱۰ واتی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ به همراه نمایی از این محصول را منتشر کرد. این شارژر به همراه کابل شارژ مجهز به درگاه USB-C است.

او مدعی شده است که شارژ باتری Galaxy Watch 5 و نسخه پرو آن تنها در ۳۰ دقیقه از ۰ به ۴۵ درصد خواهد رسید. به این ترتیب خریداران این محصول با صرف نیمی از زمان نسبت به گلکسی واچ ۴، می‌توانند ساعت هوشمند خود را شارژ کنند.

گالری تصاویر شارژر گلکسی واچ ۵ سامسونگ

در حالا حاضر ساعت های هوشمند سامسونگ زمان تقریبا ۲ ساعته را برای رسیدن میزان شارژ از ۰ تا ۱۰۰ درصد را نیاز دارند که این امر از طریق شارژر ۵ واتی فراهم می شود. با دو برابر شدن توان اولیه، احتمالا سری پنجم این اسمارت واچ زمان یک ساعته را برای فول شارژ شدن نیاز خواهند داشت.

چیزی که این افشاگر به آن اشاره نکرده، امکان شارژ شدن محصولات این سری با تمامی شارژرهای بی سیم است یا استفاده کنندگان از گلکسی واچ ۵ و نسخه پرو آن باید شارژر مخصوص این محصولات را همه جا با خود همراه داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)