خانهاخبار
لیست کامل مشخصات فنی موتو S30 پرو لو رفت

لیست کامل مشخصات فنی موتو S30 پرو لو رفت

گوشی جدید موتورولا از نمایشگر 144 هرتزی و فناوری +HDR10 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۵/۱۲

متأسفانه امروز به دلایل نامعلوم رویداد رونمایی از جدیدترین گوشی‌های موتورولا شامل گوشی پرچمدار موتو X30 پرو و گوشی تاشو موتو ریزر 2022 برگزار نشد که خبر آن از طرف مدیرعامل این برند اعلام شد. به علاوه، انتظار می‌رفت در این رویداد دیگر گوشی جدید موتورولا به نام موتو S30 پرو نیز رونمایی شود که حالا معرفی آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی این گوشی هوشمند به طور کامل در دسترس قرار گرفته است.

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Yogesh Brar به اشتراک گذاشته شده است، موتو S30 پرو قرار است به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی موتو اج 30 فیوژن عرضه شود. البته این گوشی قبلا نیز در گواهی‌ها و وبسایت‌های مختلفی مانند گیک‌بنچ، BIS و TENAA نیز دیده شده بود.

image

براساس گزارش این افشاگر، موتو S30 پرو به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس مجهز خواهد بود که در کنار دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در پنل جلویی این گوشی نیز احتمالا نمایشگر 6.55 اینچی فول اچ‌دی پلاس pOLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی قرار خواهد داشت که به مانند نمایشگر موتو X30 پرو و موتو ریزر 2022 از فناوری HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد.

در پنل پشتی موتو S30 پرو نیز احتمالا دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی جای خواهد داشت. متأسفانه این گوشی از سنسور تله‌فوتو بهره نخواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز احتمالا بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

 نرم‌افزار موتو S30 پرو نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MY UX خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی موتو S30 پرو می‌توان به اسپیکرهای استریو اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)