خانهاخبار
طراحی اوپو رنو ۸ زد 5G توسط تصاویر تبلیغاتی لو رفت!

طراحی اوپو رنو ۸ زد 5G توسط تصاویر تبلیغاتی لو رفت!

افشاگر توییتری دست به افشای طراحی دستگاه آینده اوپو زد.
۱۴۰۱/۵/۱۲

در روز گذشته، گوشی آینده کمپانی اوپو در بنچمارک گیک بنچ رویت شد که خبر از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به عنوان قلب تپنده آن می‌داد. اکنون افشاگری معروف به نام اوان بلاس، تصاویری از این گوشی منتشر کرده است. عکس‌های منتشر شده توسط او نمایی دقیق از این گوشی را ارائه داده که به نظر می‌رسد یک تصویر تبلیغاتی رسمی است.

بر اساس این تصویر، اوپو رنو ۸ زد 5G دارای ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است. این ماژول دارای روکشی براق بوده که باعث ایجاد تضاد با سایر قسمت‌های پشتی که مات بوده می‌شود. طبق ادعای اوان بلاس، اوپو رنو ۷ زد 5G چیزی بیشتر از اوپو رنو ۷ زد 5G نبوده و تنها نام آن تغییر یافته است.

image

تصویر منتشر شده توسط اوان بلاس از اوپو رنو ۷ زد 5G

اما ماجرا جایی جالب می‌شود که بدانید کمپانی اوپو پیش از این دستگاهی تحت عنوان اوپو رنو ۸ لایت معرفی کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات آن بسیار شبیه به اوپو رنو ۷ زد 5G بود. همچنین لازم به ذکر است که اوپو رنو ۷ لایت و اوپو اف ۲۱ پرو 5G نیز دارای سخت‌افزار و طراحی مشابه با دو دستگاه ذکر شده بودند.

با توجه به این مسائل، به نظر می‌رسد اوپو قصد داشته پنجمین گوشی خود را با این مشخصات عرضه کند. باید ببینیم که این عمل کمپانی فعال حوزه فناوری چه واکنشی از سوی کاربران را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)