خانهاخبار
با قابلیت‌های جدید واتس اپ که به زودی عمومی می‌شوند آشنا شوید

با قابلیت‌های جدید واتس اپ که به زودی عمومی می‌شوند آشنا شوید

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که جزو محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها بین ایرانی‌ها است، به زودی قرار است دو ویژگی کاربردی جدید داشته باشد.
۱۴۰۱/۵/۱۱

در طی ماه های اخیر، اپلیکیشن واتس اپ به قابلیت ها و امکانات نسبتا خوبی دست پیدا کرده است. حالا چندی ویژگی جدید دیگر این اپلیکیشن توسط وب سایت WABetaInfo افشا شده است. به عنوان اولین مورد، باید به دسترسی های بیشتر ادمین در گروه ها اشاره کرد. این قابلیت به مدیران گروه ها اجازه می‌دهد تا پیام‌های اضافه را برای تمامی افراد حاضر در گروه حذف کنند.

این ویژگی در حال حاضر برای برخی کاربران در نسخه آزمایشی ۲.۲۲.۱۷.۱۲ این اپلیکیشن فعال شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، در دسترس تمامی افراد قرار گیرد. همان طور که اشاره شد به کم این قابلیت ادمین گروه ها می‌توانید پیام هایی که صلاح می‌داند را برای تمامی اعضا حذف کند.

image

نمایی از دسترسی جدید ادمین‌ها در واتس اپ

زمانی که ادمین گروه یک پیام را حذف می‌کند، سایر اعضا می‌توانند ببینند که شخص ادمین این پیام را حذف کرده است، اما محتوای آن به هیچ عنوان نمایش داده نمی‌شود.

از سوی دیگر، واتس اپ در حال کار روی یک بات جدید است که امکان نمایش پیام های درون برنامه‌ای را فعال خواهد کرد. این پیام های درون برنامه ای می‌تواند به نوعی، امکانات و قابلیت‌ّ‌های جدید این اپلیکیشن را به کاربران یادآوری کند. همچنین در کنار گزارش قابلیت‌های جدید، این پیام های درون برنامه ای می‌تواند حقه هایی را به کاربران آموزش دهد تا بتوانند از واتس اپ به صورت حرفه‌ای تر استفاده کنند.

این قابلیت در حال حاضر در مرحله تست و آزمایش بوده، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده نزدیک در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

image


نمایی از امکان نمایش پیام های درون برنامه‌ای

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)