خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 4 در ۷۱ رنگ مختلف تولید خواهد شد!

گلکسی زد فلیپ 4 در ۷۱ رنگ مختلف تولید خواهد شد!

با این حجم از رنگبندی، گویا این محصول فراتر از یک گوشی تاشو است و درواقع سامسونگ قصد دارد با آن حرف‌هایی در دنیای مد و فشن هم داشته باشد.
۱۴۰۱/۵/۱۱

هفته آینده رویداد Galaxy Unpacked 2022 سامسونگ به صورت رسمی برگزار خواهد شد و دو محصول جدید این کمپانی، یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند. اما پیش از رونمایی رسمی، سامسونگ به صورت کاملا تصادفی اعلام کرد که Galaxy Z Flip 4 در ۷۱ رنگ مختلف طراحی و تولید خواهد شد.

تمامی رنگ ها و ظرفیت حافظه محصولات جدید سامسونگ (شامل گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو) در این وب سایت قابل مشاهده است. اگر به وب سایت یاد شده مراجعه کنید، ۴ رنگ اصلی شامل آبی، بنفش، گرافیک و صورتی طلایی را مشاهده خواهید کرد. اما نسخه BESPOKE آن میزبان رنگ بندی های مختلفی است که در این بخش قابل مشاهده است.

فریم دور این گوشی هوشمند نیز در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و طلایی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که مکمل رنگ‌های سبز، Navy، قرمز، زرد و سفید خواهد بود که در قسمت بالا یا پایین بدنه شاهد آن‌ها هستیم. ترکیب این رنگ ها در کنار یکدیگر، ۷۱ رنگ بندی مختلف را به وجود می‌آورد. حافظه داخلی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

image

نمایی از مشخصات و رنگ بندی گلکسی زد فلیپ ۴

گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۴ نیز در سه رنگ بژ، خاکستری/ سبز و فانتوم بلک عرضه می‌شود. ظرفیت حافظه آن نیز ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. البته گلکسی زد فولد ۴ در حجم ۵۱۲ گیگابایتی و گلکسی زد فلیپ ۴ در حجم ۱ ترابایتی نیز به صورت محدود موجود خواهد بود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ در دو سایز ۴۰ و ۴۵ میلیمتر و ۴ رنگ آبی، طلایی، گرافیت و نقره ای در دو مدل بلوتوث و LTE در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. نسخه Golf Edition این ساعت هوشمند هم مانند سری گلکسی واچ ۴ ارائه خواهد شد. شایعات جدید از این قرار است که گلکسی واچ ۵ پرو تنها در سایز ۴۵ میلیمتری و با رنگ های سیاه یا تیتانیومی در دو نسخه بلوتوث و LTE عرضه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)