خانهاخبار
مشخصات فنی شیائومی 12T به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی شیائومی 12T به طور کامل لو رفت

گوشی جدید شیائومی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی 8100 الترا بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۵/۱۱

بنابر گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده‌ است، می‌دانیم که شیائومی قرار است به زودی از سری گوشی‌های هوشمند جدیدی رونمایی کند که سری شیائومی 12T نام دارد. حالا امروز و قبل از رونمایی رسمی از این سری، مشخصات فنی نسخه استاندارد شیائومی 12T لو رفته است.

طبق این گزارش که توسط وبسایت Xiaomiui به اشتراک گذاشته شده است، سری شیائومی 12T یک سری گوشی‌های پرمیوم با مدل‌هایی پرچمدار خواهد بود که از مشخصات فنی قابل توجه بهره می‌برند. در این راستا، شیائومی 12T احتمالا از تراشه دایمنسیتی 8100 الترا بهره خواهد برد که یک تراشه 5 نانومتری محسوب می‌شود. البته این تراشه هنوز معرفی نشده است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نمی‌باشد.

image

شیائومی 11T

به علاوه، در کنار این سخت‌افزار قدرتمند به احتمال زیاد حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR5 و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 قرار خواهد گرفت. نمایشگر شیائومی 12T نیز از پنل اولد خواهد بود که با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و سنسور اثر انگشت همراه خواهد بود. از آن سو، پنل پشتی نیز احتمالا میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ایزوسل HM6 سامسونگ با رزولوشن 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز احتمالا بر عهده دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX596 خواهد بود. توان شارژ شیائومی 12T نیز احتمالا برابر با 67 و یا حتی 120 وات خواهد بود. متأسفانه در این گزارش اشاره‌ای به حجم باتری این گوشی قدرتمند نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)