خانهاخبار
گوشی موتو S30 پرو در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

گوشی موتو S30 پرو در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا با قرارگیری در لیست گواهی چینی لو رفته است.
۱۴۰۱/۵/۷

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، موتورولا قرار است در تاریخ 2 اوت مصادف با 11 مرداد از دو گوشی جدید خود یعنی موتو X30 پرو و موتو ریزر 2022 که دستگاه‌هایی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک محسوب می‌شوند، رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی محصولی دیگر از سوی موتورولا باشیم چرا که به تازگی و در فاصله تنها چند روز مانده به برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید موتورولا گوشی دیگری به نام موتو S30 پرو در لیست گواهی چینی TENAA قرار گرفته است و مشخصات فنی آن لو رفته است.

شایان ذکر است که گوشی مذکور ماه پیش نیز با شناسه مدل مشابه همین دستگاه یعنی XT2243-2 موفق به کسب گواهی آژانس 3C شد و مشخص شد که از شارژ 68 واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که تا به امروز موتورولا هیچ واکنشی نسبت به عرضه و حتی وجود این گوشی هوشمند نداشته است و به طور مستقل آن را تایید نکرده است.

image

موتو اج S30

طبق لیست TENAA، ابعاد موتو S30 پرو برابر با 158.4 x 71.9 x 7.6 میلی‌متر خواهد بود و وزن آن نیز به 170 گرم خواهد رسید. در پنل جلویی این گوشی هوشمند نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 قرار خواهد داشت که احتمالا میزبان سنسور اثرانگشت نیز خواهد بود. به علاوه، نمایشگر موتو S30 پرو به احتمال زیاد از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

متأسفانه در لیست گواهی TENAA اشاره دقیقی به نام تراشه موتو S30 پرو نشده است ولی بر طبق آنچه این لیست آن را پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.99 گیگاهرتز خوانده است، می‌توان حدس زد که گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدرگون 888 پلاس مجهز باشد. این تراشه همان سخت‌افزار به کار رفته در گوشی نسل قبلی موتو اج S30 است که دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد.

image

گواهی TENAA همچنین اعلام دارد که موتو S30 پرو تنها از سه دوربین بهره خواهد برد و در نتیجه، احتمالا در پنل پشتی این گوشی تنها شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود. البته باید اشاره کرد که دوربین اصلی موتو S30 پرو به فیلمبرداری 8K مجهز باشد. کانفیگ‌های گوشی جدید موتورولا شامل سه نسخه حافظه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی خواهد بود. نرم‌افزار موتو S30 پرو نیز اندروید 12 برپایه رابط کاربری My UI خواهد بود. به مانند دیگر گوشی‌های موتورولا، موتو S30 پرو نیز با رنگ‌بندی متنوعی مانند طلایی، قرمز، آبی، مشکی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)