خانهاخبار
فروش سری گلکسی اس 22 در سه‌ماهه دوم سال میلادی بسیار موفق بوده است!

فروش سری گلکسی اس 22 در سه‌ماهه دوم سال میلادی بسیار موفق بوده است!

به تازگی سامسونگ از جدیدترین گزارش‌ مالی خود پرده‌برداری کرده است که در آن به عملکرد موفق سری پرچمدار این شرکت اشاره شده است.
۱۴۰۱/۵/۷

غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ اخرین گزارش مالی خود مربوط به بازه زمانی آوریل تا ژوئن (سه‌ماهه دوم سال جاری) سال 2022 را به اشتراک گذاشته است که خبر از عملکرد موفقیت‌آمیز این تولیدکننده در عرضه محصولات خود می‌دهد. طبق این گزارش، سود کلی این شرکت کره‌ای در بازه زمانی اشاره شده برابر با 59.2 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال 2021 حدود 21 درصد بیشتر شده است. سود عملیاتی سامسونگ نیز در حدود 10.8 میلیارد دلار اعلام شده است که به نسبت سال پیش 12 درصد رشد داشته است.

image

با نگاهی دقیق‌تر به فروش بخش‌های مختلف محصولات سامسونگ، می‌توان دریافت که بیش از نصف فروش محصولات مربوط به بخش موبایلی (MX) Mobile eXperince است که در آن محصولات پرمیوم سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 در مقایسه با سری گلکسی اس 21 با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. یکی دیگر از دلایل سود انبوه سامسونگ مربوط به افزایش قیمت دلار در برابر واحد پول کشوره کره جنوبی است که باعث شد تجارت قطعات ساخته شده توسط سامسونگ در حدود 1 میلیارد دلار سود به همراه داشته باشد.

البته شایان ذکر است که انتظار می‌رود برخی از ناملایمات اقتصادی برای قسمت Device Solutions سامسونگ شامل تراشه‌ها، حافظه‌ها و نیمه رساناها اتفاق بیافتد. در این راستا، این بخش مجبور خواهد بود تا تمرکز خود را بر محصولات با بازدهی بالا قرار دهد و به عنوان مثال، فرآیندهای نود حال حاضر خود را توسعه دهد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ امیدهای فراوانی برای تکرار موفقیت‌های سری گلکسی اس 22 با عرضه گوشی‌های تاشو خود شامل گلگسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 دارد. در این راستا، بسیاری از گزارش‌های تحلیلی پیش‌بینی کرده‌اند که آمار فروش کلی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ از فروس کلی سری گلکسی نوت بیشتر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)