خانهاخبار
آیا دبی مقصد مناسبی برای سفر تابستانی است؟

آیا دبی مقصد مناسبی برای سفر تابستانی است؟

در قدم اول سفر به دبی در تابستان دیوانگی به نظر می‌رسد ولی این ذهنیتی اشتباه است...
۱۴۰۱/۵/۵

در قدم اول سفر به دبی در تابستان دیوانگی به نظر می‌رسد ولی این ذهنیتی اشتباه است که شاید به دلیل عدم شناخت مناسب از این شهر در ذهن شما شکل گرفته باشد. میانگین دمای این شهر در تابستان حدود 45 درجه سانتی گراد است که در هنگام شب و در زمان خنکی به حدود 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید که باز هم دمای پایینی به شمار نمی‌آید.

image

پس با این شرایط چرا اصلا پیشنهاد سفر به دبی در فصل تابستان را مطرح می‌کنیم؟ مگر نمی‌گوییم که دمای هوا در این شهر حتی در خنک‌ترین ساعات روز، باز هم بالا و غیر قابل تحمل است؟ در این نوشته قصد داریم دلیل سفر به دبی در تابستان را بررسی کنیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی از اواسط پاییز شروع شده و تا اواخر زمستان ادامه دارد. در این بازه زمانی بلیط هواپیما و تورهای فراوانی برای دبی موجود است، امکان استفاده از سواحل را دارید و باغ گل‌ها و دهکده جهانی هم به روی بازدید کنندگان باز هستند. این مواردی که ذکر کردیم، تنها تفاوت سفر به دبی بین زمان‌های گرم و خنک سال است. یعنی شما در فصل تابستان به دلیل تابش آفتاب شدید و دمای هوای بالا امکان استفاده از ساحل را ندارید، باغ گیاه شناسی و دهکده جهانی بسته هستند و تعداد تورهای دبی نیز کمتر اما ارزانتر از زمان‌های دیگر است.

ولی این‌ها اصلا به این معنی نیست که دبی برای سفرهای تابستانی مقصد مناسبی نیست. کاملا برعکس! اتفاقا سفر به دبی در تابستان می‌تواند به جهاتی جذاب‌تر هم باشد، چرا که اغلب اماکن تفریحی و دیدنی این شهر در فضاهای سرپوشیده‌ای قرار دارد که مجهز به بهترین سیستم‌های خنک کننده و مدرن‌ترین امکانات روز دنیا در جهت مهیا کردن آب و هوایی مطبوع هستند. شما بیشتر وقت خود را در این اماکن می‌گذرانید و برای رفت و آمد نیز از وسایلی استفاده خواهید کرد که کولر دارند؛ پس گرمای هوا مساله نگران کننده‌ای برایتان نخواهد بود.

مزایای سفر به دبی در تابستان چیست؟

اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، قیمت پایین بلیط هواپیما دبی در این فصل است. به دلیل رفت و آمد کمتر به دبی در تابستان، شرکت ‌های هواپیمایی برای حفظ کردن سهم خود از تعداد مسافران موجود، قیمت بلیط‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. در برخی موارد با دیدن قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری دبی در این فصل شگفت زده خواهید شد، چرا که علاوه بر کاهش قیمتی که به صورت عادی دارند، به دلیل لحظه آخری بودن، تخفیف بیشتری نیز بر روی آن‌ها اعمال شده است.

پس در همین قدم اول سفر، شاهد بلیط ارزان هواپیما دبی هستیم که باعث جذاب‌تر شدن سفر به این شهر خواهد شد. اما در گام بعدی باید به سراغ رزرو هتل دبی برویم. تعداد مسافران دبی در تابستان بسیار کمتر از حالت عادی است و به همین دلیل هتل‌ها برای جلوگیری از تحمل ضرر، سعی می‌کنند با کاهش دادن هزینه رزرو اتاق، مسافران بیشتری را جذب کنند و از این راه، اتاق‌های خود را در فصل تابستان نیز پر کنند.

image

پیش‌تر گفتیم که امکان استفاده از ساحل در این فصل وجود ندارد، ولی استخرها و پارک‌ های آبی دبی با امکانات ویژه و مدرنی که برای متعادل کردن هوا دارند، زمینه را برای شما فراهم کردند تا در تابستان هم به راحتی تنی به آب بزنید و از این تفریح جذاب بی‌بهره نمانید.

تعدادی از پارک‌ های آبی دبی دارای عنوان‌های بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های دنیا هستند و در لیست 10 پارک آبی برتر جهان قرار می‌گیرند. پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی یاس ابوظبی، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی اسپلش پد و پارک آبی دریم لند در این فهرست قرار می‌گیرند.

بنابراین با خرید یک بلیط تهران دبی یا از شهرهای دیگر به این مقصد و رزرو یکی از هتل های دبی در تابستان، نه تنها کار عجیب و دور از ذهنی انجام نداده‌ایم، در مقابل اقدامی هوشمندانه کردیم. هم به میزان چشمگیری هزینه‌های سفر و اقامت را کاهش دادیم و هم می‌توانیم از تفریحات دبی بهره‌مند شویم.

همچنین یکی دیگر از مزایای سفر به دبی در تابستان این است که شما اصلا با صف و شلوغی در جاهای دیدنی دبی روبرو نخواهید شد و از این نظر نیز آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. خرید در دبی در این فصل از سال نیز می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد. به دلیل حضور مسافر کمتر در این بازه زمانی در دبی، فروشندگان، با پایین آوردن قیمت محصولات و خدمات خود، سعی می‌کنند فروش خود را افزایش دهند و این به نفع خریدارانی است که در تابستان به دبی رفته‌اند.

image

سفر ارزان به دبی در تابستان

اگر به دنبال امکانات کامل‌تری برای سفر به این شهر هستید، می‌توانید تور دبی را در تابستان با قیمت ارزانتر رزرو کنید. قیمت تور دبی در تابستان نسبت به دیگر مواقع سال ارزانتر است و در عین حال یک پکیج کامل مسافرتی را دریافت خواهید کرد.

تصور عمومی بر این است که به دلیل گرمای زیاد هوا، تابستان فصل مناسبی برای سفر به دبی نیست ولی با وجود امکاناتی که دبی برای گردشگران فراهم کرده، این موضوع واقعا به چشم نمی‌آید. تنها تفاوت آن گرمای هواست که اگر کمی تحمل کنید، با توجه به کم شدن هزینه‌ها ارزش سفر در این فصل را خواهد داشت. سفر به دبی در تابستان به جز آب و هوا، فرق چندانی با مواقع دیگر سال ندارد، چرا که به غیر از ساحل، بیشتر اماکن تفریحی و گردشگری دبی در فضاهای سرپوشیده با بهترین امکانات و سیستم‌های خنک کننده و تهویه هوا هستند.

همچنین متوجه شدیم که هزینه سفر به دبی در تابستان خیلی پایین‌تر از فصول دیگر است، به نحوی که شما با قیمتی بسیار کمتر، همان میزان از کیفیت را در تمامی خدمات اعم از بلیط هواپیما، رزرو هتل و استفاده از امکانات گردشگری، دریافت خواهید کرد. پس سفر تابستانی دبی نیز با دانستن این موارد، می‌تواند بسیار جذاب و به یاد ماندنی باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)