خانهاخبار
ردمی K50S پرو ممکن است اولین گوشی شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد!

ردمی K50S پرو ممکن است اولین گوشی شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد!

مشخصات گوشی دیگری از شیائومی لو رفت.
۱۴۰۱/۵/۵

اکنون تصاویری از شیائومی ردمی K50S پرو منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد برای اولین در این گوشی از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین موتورولا نیز قرار بود در ماه جولای (مصادف با تیر) یک دستگاه با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی کند که به نظر می‌رسد این روند با تأخیر مواجه شده است.

image

 

با اینکه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بسیار چشمگیر است، اما ممکن است ترکیب آن با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک باعث قیمت نجومی این گوشی شود. طبق شایعات، شیائومی ردمی K50S پرو دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بوده که علاوه بر دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، از لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین این گوشی در بخش دوربین سلفی دارای یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. لازم به ذکر است که جزئیات ذکر شده توسط افشاگری معروف به نام یوگش برار فاش شده است.

image

مشخصات لو رفته از شیائومی ردمی K50S پرو

انتظار می‌رود شیائومی ردمی K50S پرو دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با پنل AMOLED بوده که از HDR10+ پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. بر اساس داده‌های وب‌سایت TENAA، این گوشی احتمالا با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد. همچنین شایعات می‌گویند شیائومی ردمی K50S پرو دارای پیکربندی‌های رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

طبق ادعای یوگش برار، انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات قابل اشاره شیائومی ردمی K50S پرو نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه اشاره کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود شیائومی در فکر یک دستگاه ردمی K50S نیز بوده که از پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که این دو دستگاه احتمالا در بازار جهانی دارای نام‌های شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)