خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را در رندرهای رسمی ببینید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را در رندرهای رسمی ببینید

امروز شاهد انتشار عکس‌های رندر شده جدیدی از گلکسی زد فلیپ 4 هستیم که ظاهری رسمی داشته و این گوشی تاشو را در تمامی رنگ‌ها نمایش می‌دهند.
۱۴۰۱/۵/۵

دیگر تا رویداد آنپکد بعدی سامسونگ که در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برگزار خواهد شد؛ چیزی باقی نمانده است. این شرکت قصد داشته تا در این رویداد، از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یا همان گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند. در امروز، شاهد انتشار رندر‌هایی با ظاهر رسمی از گوشی گلکسی زد فلیپ 4 هستیم که رنگ‌بندی این گوشی را نمایش می‌دهند.

image

 

با استناد به این رندر‌ها، این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد. گلکسی زد فلیپ 4 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بوده و نمایشگر تاشوی ۶.۷ اینچی آن، از نوع امولد بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی دارای یک نمایشگر خارجی ۲.۱ اینچی امولد نیز هست و در پشت آن، شاهد دوربین‌های دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی هستیم؛ رزولوشن دوربین سلفی گوشی نیز معادل ۱۰ مگاپیکسل است. سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

 

باتری این گوشی، احتمالا ظرفیت ۳۴۰۰ یا ۳۷۰۰ میلی آمپر را داشته و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی نیز در آن به چشم می‌خورد. گلکسی زد فلیپ 4 با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI به بازار می‌آید.

به گفته یکی از شایعات اخیر، قیمت این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یا همان گلکسی زد فلیپ 3، افزایشی جزئی داشته است. چندی پیش گفته شده بود که قیمت این محصول با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، معادل با ۱۰۷۹ یورو خواهد بود.

 

درباره این عکس‌های رندر شده و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 چه می‌اندیشید؟ آیا این گوشی تاشو تا به اینجا نظر شما را به خود جلب کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)