خانهاخبار
گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y70 در تاریخ 22 مرداد رونمایی خواهد شد

گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y70 در تاریخ 22 مرداد رونمایی خواهد شد

جدیدترین گوشی مخصوص بازی لنوو با دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۵

همانطور که می‌دانیم، اولین گوشی گیمینگ لنوو برای سال 2022 یعنی لیجن Y90 اواخر سال جاری رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد این تولیدکننده آمریکایی چینی قصد دارد گوشی پرچمدار دیگری با ظاهری سنتی‌تر به نام لنوو لیجن Y70 را روانه بازار کند. در این راستا و براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 13 اوت مصادف با 22 مرداد معرفی و رونمایی شود.

image

گوشی لنوو لیجن Y70 که ماه پیش با شناسه مدل Halo در گواهی چینی TENAA قرار گرفته بود از مشخصات فنی قدرتمندی مانند دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد. به علاوه، از دیگر مشخصات فنی لنوو لیجن Y70 موجود در لیست این گواهی چینی می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد.

image

شایان ذکر است که لنوو لیجن Y70 احتمالا به لطف دوربین کارآمد و تراشه قدرتمند خود قادر خواهد بود تا با کیفیت 8K به فیلمبرداری بپردازد. دیگر دوربین این گوشی پرچمدار به احتمال زیاد لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت، انتظار می‌رود لنوو لیجن Y70 از باتری 4880 میلی‌امپر ساعتی، حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره ببرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)