خانهاخبار
مشخصات گلکسی A04s به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات گلکسی A04s به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات احتمالی میان‌رده بعدی سامسونگ لو رفت.
۱۴۰۱/۵/۵

طبق گزارشات، سامسونگ اخیرا تولید گلکسی A04s را آغاز کرده است. گفته می‌شود غول کره‌ای همچنان در حال تکمیل قطعات و ملزومات خود بوده و انتظار می‌رود این گوشی تا دو ماه آینده عرضه شود. طبق شایعات، این گوشی تا اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (مصادف با مهر) وارد بازار هند خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی A04s در نسخه 5G نیز تولید شده و با قیمتی کمتر از ۱۱۰۰۰ روپیه ( کمتر از ۱۵۰ دلار) در هند عرضه شود.

image

 

مشخصات مورد انتظار گلکسی A04s

با توجه به لیست شدن این گوشی در نتایج بنچمارک گیک بنچ، برخی از مشخصات گلکسی A04s را می‌توان پیش‌بینی کرد. بار پردازشی این گوشی احتمالا بر دوش پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ با سرعت کلاک پایه ۲ گیگاهرتز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود گلکسی A04s دارای رم ۳ گیگابایتی بوده و در بخش نرم‌افزار، از اندروید ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی با کیفیت تصویر اچ دی پلاس بوده و دارای یک ناچ قطره‌ای در بالا باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود گلکسی A04s دارای ویژگی‌های مشابه با مدل قبلی خود یعنی گلکسی A03s باشد که در آگوست سال گذشته (مصادف با مرداد ۱۴۰۰) عرضه شد.

طبق این احتمال، انتظار می‌رود گلکسی A04s دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بوده که از لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۲ مگاپیکسلی و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. در بخش دوربین سلفی نیز، پیش‌بینی می‌شود یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای درون نمایشگر این گوشی تعبیه شود.

همچنین انتظار می‌رود انرژی گلکسی A04s توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که توان شارژ آن همچنان نامعلوم است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی دو سیم‌کارته می‌توان به حسگر اثر انگشت، پورت USB Type-C و درگاه microSD اشاره کرد که باعث می‌شود کاربر بتواند حافظه دستگاه خود را تا ۱ ترابایت افزایش دهد.

همانطور که گفته شد، این گوشی در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر در بازار هند عرضه خواهد شد اما همچنان اطلاعاتی در مورد عرضه گلکسی A04s در بازار جهانی منتشر نشده است. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده تاریخ عرضه دقیق گلکسی A04s به صورت رسمی توسط سامسونگ در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)