خانهاخبار
شایعه: گلکسی اس 23 اولترا لنز پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری را حفظ خواهد کرد

شایعه: گلکسی اس 23 اولترا لنز پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری را حفظ خواهد کرد

لنزهای تله فوتو گلکسی اس 23 اولترا شاهد هیچ پیشرفتی نخواهند بود.
۱۴۰۱/۵/۵

طبق گفته گلکسی کلاب، یک ماه پیش شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس مشابه نسل قبل خود، از لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری برخوردار خواهند بود. اما اکنون این وب‌سایت مدعی است که نسخه اولترا این خانواده نیز از همان لنزهای تله فوتو سری قبل بهره خواهد برد.

image

 

اکنون یک گزارش تأیید نشده مدعی است که گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری خواهد بود. لنزی که در ماژول دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است که پیشتر از آن، گلکسی اس ۲۰ اولترا از لنز ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ برخوردار بود.

البته این گزارش به آن معنا نخواهد بود که سامسونگ دوربین تله فوتو پرچمدار بعدی خود را از هیچ پیشرفتی برخوردار نخواهد کرد. این کمپانی می‌تواند با لنزهای بهتر از نظر اپتیکی، سنسور جدید و پردازش بهتر تصاویر کیفیت دوربین سری گلکسی اس ۲۳ را در مقایسه با نسل قبل خود بهبود ببخشد.

image

مشخصات ماژول دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا

سوال دیگری که در مورد دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ وجود دارد، لنز دوم تله فوتو است. زیرا همچنان مشخص نیست که آیا سامسونگ مانند دو نسل گذشته از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری استفاده خواهد کرد یا شاهد بهبودهایی در این بخش نیز خواهیم بود.

لازم به ذکر است که طبق شایعات، گلکسی اس ۲۳ اولترا احتمالا ارتقا اصلی دوربین را در لنز اصلی تجربه خواهد کرد. گزارشات می‌گویند سامسونگ قصد داشته از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3 با اندازه سنسور 1/1.33 اینچ و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر که در گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده شد، به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی (احتمالا HP1) با اندازه سنسور 1/22 اینچ و اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر ارتقا پیدا کند.

در آخر باید خاطرنشان کرد که این اطلاعات مانند سایر گزارشات دیگر تنها شایعه بوده و برای مطمئن شدن از آن‌ها باید تقریبا ۶ ماه دیگر تا معرفی رسمی خانواده گلکسی اس ۲۳ توسط کمپانی سامسونگ منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)