خانهاخبار
مشخصات، تصاویر و قیمت ایسوس زنفون ۹ توسط خرده‌فروش نروژی لو رفت!

مشخصات، تصاویر و قیمت ایسوس زنفون ۹ توسط خرده‌فروش نروژی لو رفت!

تمامی جزئیات گوشی آینده ایسوس افشا شد.
۱۴۰۱/۵/۵

ایسوس زنفون ۹ قرار است به زودی در تاریخ ۲۸ جولای (مصادف با ۶ مرداد) در یک رویداد جهانی رونمایی شده و پیش‌خرید آن نیز بلافاصله آغاز شود. اما اکنون سایت نروژی Elkjøp دست به انتشار تصاویر، مشخصات و حتی قیمت این دستگاه زده است.

image

 

اما باید بخاطر داشته باشید که این تصاویر همچنان رسمی نیستند. اما به هر حال در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده توسط این سایت نروژی را در ادامه مشاهده کنید.

تصاویر منتشر شده از ایسوس زنفون ۹ توسط وب‌سایت نروژی

با توجه به استانداردهای امروزی، ایسوس زنفون ۹ از نظر ابعاد یک گوشی متوسط خواهد بود. این گوشی دارای ابعاد ۷.۶ × ۷۰.۶ × ۱۴۶ میلی‌متری بوده و وزن آن ۱۶۵ گرم خواهد بود. این ارقام به آن معنا است که ایسوس زنفون ۹ تا حدودی کوچکتر از نسل قبل خود یعنی ایسوس زنفون ۸ است.

این گوشی دارای نمایشگری ۵.۹۲ اینچی با پنل AMOLED (ساخته شده توسط سامسونگ) بوده که با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصور 20:9، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت خواهد شد. ایسوس زنفون ۹ دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 بوده و دوربین سلفی آن نیز یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX663 با PDAF دوگانه خواهد بود.

این گوشی در پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین دوگانه خواهد بود. سنسور اصلی آن نیز یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با ابعاد سنسور 1/1.56 اینچ و ابعاد پیکسل ۱ میکرومتر خواهد بود. لازم به ذکر است که این سنسور توانایی ضبط ویدیوهای 8K را داشته و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با سنسور سونی IMX368 در کنار آن ایفای نقش خواهد کرد.

بار پردازشی ایسوس زنفون ۹ بر دوش پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود. در بخش پیکربندی نیز وب‌سایت نروژی پیش‌بینی کرده که این گوشی در سه نسخه رم ۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین ذکر شده که ایسوس زنفون ۹ در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سفید به فروش خواهد رسید.

ایسوس زنفون ۹ در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید

این گوشی در بخش اتصالات از نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، وای‌فای 6E، بلوتوث ۵.۲، NFC و GNSS برخوردار خواهد بود. در بخش پورت‌ها نیز ایسوس زنفون ۹ دارای درگاه‌های USB-C 3.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود.

انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر از ایسوس زنفون ۸ بوده و همچنین وب‌سایت نروژی ادعا کرده این گوشی با یک آداپتور شارژر ۳۰ واتی درون جعبه به فروش خواهد رسید. همچنین ایسوس زنفون ۹ دارای حسگر اثر انگشت جانبی بوده که جایگزین سنسور زیر نمایشگر نسل قبل خواهد شد.

تصاویری از نماهای جانبی ایسوس زنفون ۹

در بخش نرم‌افزار نیز، ایسوس زنفون ۹ تا آگوست ۲۰۲۴ (حدودا دو سال دیگر)، بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد.

image

تصاویر برچسب‌های قیمتی ایسوس زنفون ۹

در آخر، بر اساس ادعای وب‌سایت نروژی ایسوس زنفون ۹ در نسخه‌های مختلف به قیمت‌های زیر به فروش خواهد رسید.

  • نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۸۰۰۰ کرون (۸۱۰ دلار/ ۸۰۰ یورو/ ۶۴۵۰۰ روپیه)
  • نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت: ۸۸۰۰ کرون ( ۸۹۱ دلار/ ۸۸۰ یورو/ ۷۰۹۵۰ روپیه)
  • نسخه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت: ۹۵۰۰ کرون (۹۶۱ دلار/ ۹۵۰ یورو)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)