خانهاخبار
نخستین تصاویر از رابط کاربری MIUI 14‌ منتشر شدند

نخستین تصاویر از رابط کاربری MIUI 14‌ منتشر شدند

اخیرا شاهد انتشار اسکرین شات‌هایی در اینترنت هستیم که اینطور که به نظر می‌رسد؛ مربوط به رابط کاربری جدید شیائومی یا همان MIUI 14 هستند.
۱۴۰۱/۵/۴

به تازگی شاهد انتشار اسکرین‌ شات‌هایی از رابط کاربری جدید شیائومی یا همان MIUI 14 هستیم که تغییرات اعمال شده در این نسخه را نشان می‌دهند. این رابط کاربری، بر مبنای سیستم عامل اندروید 13 ساخته شده و ورژن آن نیز 22.7.19 بوده که با توجه به استفاده شیائومی از تاریخ برای شماره ورژن‌ها، نشانگر این بوده که این نسخه مربوط به هفته گذشته است.

image

 

اپلیکیشن گالری شیائومی حالا قابلیت تشخیص متن را پیدا کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی، متون را از عکس‌های خود کپی کنند. قابلیتی به نام On This Day نیز به این گالری اضافه شده که عکس‌های قدیمی کاربران که در سال‌های گذشته ثبت‌ شده‌اند را در همان روز نشان می‌دهند.

image

 

پشتیبانی از بلوتوث LE Audio نیز به این نسخه از MIUI اضافه شده که نسل جدید اتصال‌های بی‌سیم صوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این نسخه، یک کُدِک با کیفیت جدید را به همراه داشته و پشتیبانی از Auracast نیز در آن به چشم می‌خورد؛ این دستگاه، در واقع نقش یک ایستگاه رادیو FM را ایفا کرده و ایرفون‌های بی‌سیم می‌توانند مستقیما به آن متصل شوند.

قابلیت مولتی استریم نیز به MIUI 14‌ افزوده شده و با این قابلیت، دستگاه استریم صدا را به طور جداگانه به هر یک از ایرفون‌های بی‌سیم کاربر ارسال خواهد کرد. در نسل فعلی ایرفون‌های بی‌سیم، یکی از ایرباد‌ها نقش دستگاه اصلی را ایفا کرده و دیگری صرفا به آن متصل می‌شود.

image

 

شیائومی در رابط کاربری MIUI 14 یک سیستم ضد کلاهبرداری نیز قرار داده که اپلیکیشن‌ها، تماس‌ها و اس ام اس‌های مشکوک را برای کاربر مشخص می‌کند. در این نسخه، اعلان‌ها به شکل منظم‌تری نمایش داده شده و رابط کاربری اپلیکیشن ساعت و همچنین بخش ویجت‌ها و جستجوی هوشمند نیز تغییر کرده است.

 

به گزارش MyDrivers، شیائومی بر خلاف سال گذشته، امسال قصد انتشار نسخه‌ای اعشاری از MIUI را نداشته و آنها می‌خواهند تا مستقیما آپدیت MIUI 14 را پس از MIUI 13 منتشر کنند. درباره این اسکرین شات‌ها و تغییرات اعمال شده در MIUI 14 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)