خانهاخبار
عرضه بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل

عرضه بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل

گروه خبری GSM: مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از مزایای این طرح پیشرفته بهره‌مند شوند...
۱۳۸۹/۴/۱

گروه خبری GSM: ایرانسل از عرضه بسته‌های افزایشی نامحدود اینترنت همراه (GPRS) به مشتركین سیم كارت‌های دائمی و اعتباری خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در طرح بسته‌های افزایشی  GPRSنامحدود، مشتركین می‌توانند با خرید یك بسته افزایشی 9هزار و 999 ریالی به مدت 24 ساعت، با خرید بسته 49هزار و 999 ریالی 7 شبانه‌روز، با خرید بسته 99هزار و 999 ریالی یك ماه و با خرید بسته 29 هزار و 999 ریالی یك ماه در بازه زمانی ساعت 11 شب تا 6 صبح و تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه از خدمات GPRS ایرانسل به صورت نامحدود استفاده كنند.

تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل به آسانی و در هر زمانی كه مایل باشند می‌توانند یا شماره‌گیری كدهای دستوری (USSD) مربوطه، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS نامحدود را برای خط خود فعال كرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، برای فعال‌سازی بسته GPRS نامحدود 24 ساعته لازم است مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل كد دستوری #1*2*7*3*140* و مشتركین سیم كارت‌های دائمی كد دستوری #1*1*7*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند.

بسته GPRS نامحدود 7 روزه نیز با شماره‌گیری كد #2*2*7*3*140* توسط مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری و كد #2*1*7*3*130* توسط مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی قابل فعال‌سازی است.

بسته GPRS نامحدود یك ماهه نیز از طریق شماره‌گیری كد #3*2*7*3*140* توسط دارندگان سیم كارت اعتباری و كد #3*1*7*3*130* توسط مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی ایرانسل فعال می‌شود.

 

                      

image

 

بسته GPRS نامحدود یك ماهه در بازه زمانی 11 شب تا 6 صبح و تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه نیز  از طریق شماره‌گیری كد دستوری #4*2*7*3*140* توسط مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری و کد #4*1*7*3*130* توسط مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل قابل فعال‌سازی است.

درصورتی‌که مشترکی مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام کند، می‌تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل شامل تعداد روزهای باقی‌مانده از بسته را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، نسبت به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل اقدام کند، مدت زمان باقی‌مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد.

مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی می‌توانند با شماره‌گیری كد دستوری #1*3*7*3*130*، مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری با بسته افزایشی نامحدود با شماره‌گیری كد دستوری #8*141* و مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری با بسته نامحدود در غیر ساعات اوج مصرف با شماره‌گیری كد دستوری #6*141* از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS نامحدود خود مطلع شوند.

همچنین تمامی مشتركین ایرانسلی كه در طول تابستان سال جاری بیش از یك بسته GPRS نامحدود را خریداری کنند، در هنگام خرید بسته افزایشی دوم به بعد، بهای این بسته‌ها برای آنان با 10 درصد تخفیف محاسبه شده و در پایان جشنواره تابستان ایرانسل به عنوان اعتبار به حساب آنان واریز خواهد شد.

بنابر این گزارش، علاوه بر بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل، امكان خرید و استفاده از بسته‌های افزایشی GPRS كه پیش از این ارائه شده بودند، كماكان وجود دارد. در این طرح، مشترکین می‌توانند با خرید یک بسته افزایشی 10 هزار ریالی، ٥ مگابایت، با خرید یک بسته 22 هزار و 500  ریالی، ١٥ مگابایت، با خرید یک بسته 30 هزار ریالی، ٣٠ مگابایت و با خرید یک بسته 40 هزار ریالی، به میزان٥٠ مگابایت از خدمات GPRS به صورت افزایشی استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های افزایشی GPRS و بسته‌های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل در وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

zj

۱۳۹۴/۵/۹
سلام واقعا چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه فقط ایرانسل قصد داره جیب ملتو خالی کنه خو آخه چی میشد اون بسته های24گیگ 2تا8صبحو حذف نمیکردید ان شاءلله همه برن رایتل و همراه اول بگیرن از شر شما خلاص شن ک24گیگو برداشتین جاش بسته هایی گذاشتین ک هیچکس نتونه بخره....