خانهاخبار
اپل واچ «پرو» اولین بازطراحی واقعی را پس از اپل واچ سری ۴ تجربه خواهد کرد

اپل واچ «پرو» اولین بازطراحی واقعی را پس از اپل واچ سری ۴ تجربه خواهد کرد

مارگ گورمن افشاگر باسابقه و خبرنگار بلومبرگ در اظهار نظر اخیر خود در مورد اپل واچ مقاوم اپل که او اپل واچ پرو نامیده، گفته که قرار است در این مدل با طراحی متفاوتی روبرو شویم.
۱۴۰۱/۵/۳

به گفته مارک گورمن نسخه رده بالای آتی اپل واچ سری ۸ دارای اولین طراحی مجدد پس از سال‌ها و بدنه تیتانیومی جدیدی خواهد بود، اما از طراحی با لبه‌های تخت که مدت‌هاست شایعه شده خبری نخواهد بود.

او در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گفته که مدل رده بالای اپل واچ امسال کمی بزرگ‌تر از مدل‌های فعلی اپل واچ خواهد بود، به طوری که ممکن است فقط برای یک گروه از مشتریان جذاب باشد؛ این دستگاه انتظار می رود صفحه نمایشی ۷ درصد بزرگ‌تر از اپل واچ ۷ با نمایشگر ۴۵ میلی‌متری داشته باشد.

image

 

گورمن دوباره شایعات مبنی بر اینکه اپل واچ رده بالا اولین طراحی جدید را از زمان عرضه اپل واچ سری ۴ در سال ۲۰۱۸ ارائه خواهد کرد، تکرار کرده، اما گفته که انتظار ندارد که آن طراحی معروف شایعه شده با لبه‌های تخت را در این محصول ببیند و فقط به نوعی قرار است شاهد یک طراحی تکاملی از شکل مستطیلی فعلی باشیم.

او افزوده که بدنه این دستگاه از جنس تیتانیوم خواهد بود اما با آلیاژی بادوام‌تر که استحکام بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. همچنین گورمن گفته که انتظار می‌رود این دستگاه دارای طول عمر باتری طولانی‌تری باشد که می‌تواند تنها با یک بار شارژ تا چند روز دوام بیاورد، که این قابلیت را مدیون حالت کم مصرف جدیدی است که اپل امسال در این مدل قرار داده است.

گورمن اظهار کرده که تنها ویژگی سلامتی جدید مورد انتظار برای اپل واچ سری ۸ همچنان یک حسگر دمای بدن است، اما ویژگی‌های مورد بحث دیگر مانند حسگر فشار خون انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۲۵ به این محصول بیاید، همچنین در مورد پایش قند خون نیز بعید است که تا پایان این دهه میلادی به بهره برداری برسد.

به نظر می‌رسد که اپل واچ سال به سال پیشرفت‌هایی را تجربه می‌کند، اما بی‌شک می‌توان گفت که در آینده این محصول پوشیدنی اپل قرار است یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات این شرکت باشد که قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)