خانهاخبار
قیمت گلکلسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو لو رفت!

قیمت گلکلسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو لو رفت!

ارزش نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ لو رفت.
۱۴۰۱/۵/۲

لو رفتن جزئیات و مشخصات گوشی‌ها و گجت‌های پوشیدنی دیگر چیز عجیبی در دنیای فناوری به شمار نمی‌رود. همانطور که احتمالا بدانید، سامسونگ قصد دارد طی رویدادی در تاریخ ۱۹ مرداد، از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کند. البته تاشوهای سامسونگ تنها دستاورد این مراسم نخواهد بود، زیرا غول کره‌ای قصد دارد از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو نیز رونمایی کند. سامسونگ قصد دارد این دو محصول را به عنوان جایگزین‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک معرفی کند.

image

 

به نقل از گزارشی توسط رسانه Dealntech، گلکسی واچ ۵ از نسل قبلی خود ارزان‌تر خواهد بود. نسخه ۴۰ میلی‌متری این ساعت قرار است با قیمت ۲۵۹ یورو عرضه شده و نسخه ۴۴ میلی‌متری آن، با قیمت ۲۸۶ یورو به فروش خواهد رسید. اما سامسونگ در گلکسی واچ ۵ پرو قصد افزایش قیمت در مقایسه با نسل قبل را داشته و به نظر می‌رسد گلکسی واچ ۵ پرو در اندازه ۴۵ میلی‌متری دارای قیمتی ۴۳۰ یورویی خواهد بود.

لازم به ذکر است که اطلاعات گفته شده توسط یک خرده‌فروش معتبر اروپایی منتشر شده که سابقه خوبی در انتشار قیمت‌ها دارد. اما همچنان باید بدانیم که تمامی آن‌ها شایعه بوده و تا زمان معرفی رسمی این ساعت‌ها هیچ چیزی قطعی نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)