خانهاخبار
نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 4 از حاشیه نمایشگر کمتری بهره خواهد برد

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 4 از حاشیه نمایشگر کمتری بهره خواهد برد

به تازگی تصویری از نمایشگر کاور گوشی جدید تاشو سامسونگ منتشر شده است که نسبت تصویر و حاشیه نمایشگر جدید آن را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۵/۲

نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار است در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی شوند. به علاوه، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا نسبت تصویر نمایشگر خارجی و داخلی گلکسی زد فولد 4 را بازطراحی کند. در همین راستا، گزارشی جدید از طرف افشاگر برجسته به نام Ice Universe در دسترس قرار گرفته است که نسبت تصویر جدید و نمایشگر کم حاشیه بیرونی گوشی جدید تاشو را نشان می‌دهد.

image

طبق این گزارش، نسبت تصویر نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 4 برابر با 23:9 خواهد بود که در مقایسه با نسبت تصویر 24.5:9 گلکسی زد فولد 3 اندکی تفاوت پیدا خواهد کرد. همچنین این افشاگر با انتشار تصویری از نمایشگر کاور سه گوشی ویوو X فولد، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 3 ادعا کرده است که حاشیه نمایشگر زد فولد 4 از همه طرفین بار‌یک‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

image

شایان ذکر است که در این تصویر لولای بهینه شده گلکسی زد فولد 4 نیز به خوبی مشخص است که ظاهرا جمع و جورتر از گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند لولای گلکسی زد فولد 4 طراحی جدیدی خواهد داشت که تاخوردگی نمایشگر را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

هچنین باید اشاره کرد تصویری رندری از گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است که نسبت تصویر جدید آن را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، بدنه گلکسی زد فولد 4 مقداری عریض‌تر شده است و درنتیجه فضای افقی بیشتری را در اختیار برنامه‌ها قرار خواهد داد. به علاوه، دسترسی به فضای بالای نمایشگر نیز به لطف نسبت تصویر بازطراحی شده آسان‌تر از نسل قبلی خواهد بود. البته نسبت تصویر نمایشگر داخلی این گوشی تاشو نیز دستخوش تغییراتی شده است و حالا از نسبت تصویر 6:5 برخوردار است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 در طی رویداد آنپکد با دیگر محصولات سامسونگ شامل گلکسی بادز پرو 3 و سری گلکسی واچ 5 رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)