خانهاخبار
ویژگی کاربردی جدید واتس اپ به زودی برای اندروید هم منتشر می‌شود

ویژگی کاربردی جدید واتس اپ به زودی برای اندروید هم منتشر می‌شود

طبق گزارش WABetaInfo با بررسی نسخه جدید بتای واتس اپ برای اندروید، مشخص شده که به زودی گزینه‌های بیشتر برای کنترل وضعیت آنلاین بودن دیگر مختص به iOS نخواهد بود و برای اندروید نیز منتشر می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۲

بروزرسانی بعدی واتس اپ در حال انتشار است و اگر در برنامه بتا گوگل پلی شرکت می‌کنید، احتمالا نسخه 2.22.16.12 این برنامه محبوب چت را دارید. طبق گزارش WABetaInfo این نسخه حاوی قابلیت‌های کارآمدی است.

با بررسی این نسخه مشخص شده که قابلیتی که برای نسخه iOS واتس اپ در دست توسعه بود، اکنون به اندروید نیز می‌آید. این ویژگی توانایی پنهان کردن وضعیت آنلاین بودن شما را به ارمغان می‌آورد که برای خیلی از افراد بسیار کاربردی است. بخش جدیدی در زیر تنظیمات حریم خصوصی در واتس اپ وجود خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد از بین دو حالت موجود یکی را انتخاب کنید: «everyone» و «same as last seen».

image

 

شما دو نوع تنظیمات خواهید داشت که یکی برای مشاهده آخرین ساعت آنلاین بودنتان است و دیگری برای این است که چه کسی می‌تواند ببیند که در همان لحظه آنلاین هستید. شما می‌توانید انتخاب کنید که این موارد را همه ببینند، هیچ‌کسی نبیند، و یا فقط مخاطبین شما ببینند؛ البته این اختیار را هم دارید که اگر خواستید برخی مخاطبین دلخواهتان را از لیست افرادی که می‌توانند وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کنند حذف کنید.

اگرچه که WABetaInfo صفحه این ویژگی جدید را به اشتراک گذاشته است، اما در آخرین نسخه بتا این صفحه در دسترس نیست و فقط اشاره‌ای وجود دارد که این ویژگی در حال توسعه است. خوشبختانه عرضه آن برای عموم مردم زمان زیادی نخواهد برد، زیرا پیش‌تر برای iOS در دست توسعه بوده و این نشان می‌دهد که این بروزرسانی به زودی به طور عمومی منتشر می شود.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا برای شما کاربردی خواهد بود یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی لسانی

۱۴۰۱/۵/۲
قابلیت 100 سال پیش در تلگرام تازه آوردن و خوشحالم هستند؟!!