خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فولد ۴ لو رفت!

اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فولد ۴ لو رفت!

طراحی، عمر باتری و وزن احتمالی گلکسی زد فولد ۴ افشا شد.
۱۴۰۱/۴/۳۰

لو رفتن مشخصات دستگاهی که هنوز معرفی نشده اتفاق تازه و عجیبی در دنیای فناوری به شمار نمی‌رود. سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۲ مرداد در رویدادی از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ رونمایی کرده و هرچه به تاریخ این مراسم نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری منتشر می‌شود.

image

 

اما آخرین اطلاعات لو رفته این گوشی‌ها توسط افشاگر معروف به نام Ice Universe منتشر شده است. او که در سابقه خوبی در افشای اطلاعات دستگاه‌های سامسونگ دارد، اکنون جزئیاتی در مورد عمر باتری، وزن و طراحی گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده است.

او در توییتی تعدادی از رندرهای رسمی این گوشی را منتشر کرده که انتظار می‌رود تا قبل از معرفی گلکسی زد فولد ۴، رندرهای آن در اینترنت پر شود. لازم به ذکر است که فروش این گوشی از تاریخ ۱۰ آگوست (مصادف با ۱۹ مرداد) آغاز خواهد شد.

image

رندرهای منتشر شده از گلکسی زد فولد ۴ توسط Ice Universe

رندرهای منتشر شده توسط Ice Universe از گلکسی زد فولد ۴ خبر از یک طراحی آشنا با برخی اصلاحات کوچک داده و مدعی هستند این گوشی در ۳ رنگ عرضه خواهد شد.

جزئیات بعدی افشا شده این گوشی به ظرفیت باتری آن مربوط می‌شود. افراد زیادی امیدوار بودند که سامسونگ بالاخره عمر باتری گوشی‌های تاشو خود را در نسل دوم آن بهبود دهد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

اما اکنون Ice Universe ادعا کرده عمر باتری زد فولد ۴ قرار است بهتر از نسل‌های قبلی خود باشد. دلیل اصلی این اتفاق، بهبود بهره‌وری انرژی پردازنده این گوشی است. لازم به ذکر است که طبق شایعات بار پردازشی گلکسی زد فولد ۴ بر دوش اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود.

در مورد وزن این گوشی نیز، او ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۴ دارای وزن ۲۶۳ گرمی خواهد بود. این رقم نشان‌دهنده کاهش وزن حدودی ۱۰ گرمی در خانواده زد فولد بوده، اما همچنان نسل چهارم این سری یکی از سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار موبایل خواهد بود.

در آخر باید خاطرنشان کرد که تمامی این اطلاعات تنها شایعه بوده و تا زمانی که سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ را رسما معرفی نکند، هیچ چیزی قطعی نیست.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)